Sosy Dzikiego Billa wzniecą piekielny ogień

lubiegrac news Sosy Dzikiego Billa wzniecą piekielny ogień
Sosy Dzikiego Billa wzniecą piekielny ogień



redakcja | 16 października 2024, 13:20

Ekspedycja przez rozległe tereny dżungli Nahantu oraz enigmatyczne podziemia Mrocznej Cytadeli wymaga rzeczywistej determinacji. Niezawodnym źródłem ognia wewnętrznego mogą być sosy Dzikiego Billa. W związku z premierą gry Diablo® IV: Vessel of Hatred™ (PEGI 18), firma Blizzard Entertainment® ogłosiła współpracę z polskim producentem ostrych sosów, marką Dziki Bill. W ramach tej kooperacji powstaną limitowane zestawy sosów, które będą inspirowane światem gry. Zestawy te trafią do wybranych mediów, twórców oraz influencerów.

Każdy zestaw będzie zawierał trzy różnorodne sosy, różniące się poziomem ostrości:

  • Sos Spirytysta - Najłagodniejszy z oferowanych sosów, wyróżniający się intensywnym i pikantnym smakiem. Jego unikalna receptura, łącząca papryczki Jalapeno oraz kmin rzymski, nadaje mu orzeźwiający smak, który różni się od typowych sosów ostrych.
  • Sos Neirela - Oparty na śliwkach i jagodach, z dodatkiem miodu oraz papryczek Habanero. Charakteryzuje się zaskakującą ostrością, która pozwala jednocześnie cieszyć się aromatem i smakiem jednych z najbardziej rozpoznawalnych polskich owoców.
  • Sos Lilit - Najostrzejszy sos w zestawie, o smaku przypominającym płomienie piekielne. Jego wyjątkowość wynika z zastosowania papryczki Trinidad Moruga Scorpion, uznawanej za jedną z najostrzejszych na świecie. Dzięki połączeniu z przecierem pomidorowym, na początku smakuje mniej pikantnie, lecz po chwili atakuje intensywnością ognia piekielnego, godnego samej Lilit.

O marce Dziki Bill

Marka Dziki Bill została założona pod koniec 2014 roku przez pasjonata ostrych potraw z Katowic oraz jego szwagra z Minneapolis. Początkowo testowali oni domowe przepisy na sosy ostre, zanim zrodził się pomysł stworzenia polskiej marki dedykowanej krajowemu rynkowi. Wierzyli, że Polacy są gotowi na dostępność rodzimych sosów ostrych. Dziki Bill, jako pierwszy butelkowany polski sos ostry, powstał z myślą o ich pragnieniu. Celem marki jest dotarcie do obszarów, gdzie sosy ostre wcześniej nie były dostępne, oraz zmiana nawyków kulinarnych osób otwartych na nowe smaki. Marka stara się także udowodnić, że jakość polskich produktów przewyższa importowane alternatywy, a Polacy potrafią docenić produkty stworzone specjalnie dla nich.

Przeczytaj także:

 

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: informacje prasowe

Tagi: diablo,
Gra: Diablo IV
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners