redaktor | 24 sierpnia 2024, 11:05
Międzynarodowy deweloper gier Nekki ujawnił dzisiaj nowy, intensywny zwiastun gry SPINE podczas Future Games Show, prezentując nową akcję w grze, cinematiki, parkour, walki z bossami oraz premierę oryginalnej ścieżki dźwiękowej SPINE, stworzonej przez producenta i kompozytora Le Castle Vania (John Wick, Payday). SPINE z cinematiczną walką w futurystycznym świecie cyberpunku zdefiniuje gatunek gier gun fu, gdy zadebiutuje na PC i konsolach pod koniec 2025 roku.
W zwiastunie można zobaczyć spektakularne pościgi parkourowe, nowe finisze oraz walki z bossami – wrogami w dużych kombinezonach bojowych i ninja wyposażonymi w "kręgosłupy", które rozmieszczają miny-spidery na polu bitwy. Fani filmów mogą dostrzec hołdy dla ikonicznych filmów akcji, w tym walki w ciasnym korytarzu i chmary białych gołębi.
Nowy zwiastun przedstawia także debiut oryginalnej ścieżki dźwiękowej gry, stworzonej przez Le Castle Vania, którego muzyka pojawia się w serii filmów John Wick. Posłuchaj nowego singla z SPINE na Spotify, Soundcloud i YouTube Le Castle Vania.
SPINE to gra akcji dla pojedynczego gracza, bogata w fabułę, w której gracz wciela się w buntowniczą artystkę uliczną o imieniu Redline, towarzyszoną przez jej świadomy implant bojowy, Spine. Gracze dołączają do nich, gdy stawiają czoła autokratycznemu reżimowi AI Tensor Corporation, ucząc się ufać sobie nawzajem.
Przeczytaj także:
SPINE wyróżnia się kamerą i choreografią walki opracowaną przez specjalistów od kaskaderki filmowej i jest zasilana przez Unreal Engine 5 oraz oryginalny silnik animacji Nekki, Cascadeur. Gra sprawia, że gracze stają się gwiazdami własnego filmu akcji, gdzie każda walka jest inna.
Dmitry Pimenov, producent SPINE, powiedział:
„Wierzymy, że prawdziwie filmowa gra powinna zanurzyć graczy w swoim świecie i historii poprzez akcję, a nie tylko cutscenki. W SPINE ogromny nacisk kładziemy na płynność ruchu i walki. Dzisiejszy zwiastun, prezentujący wczesny gameplay, to zapowiedź tego, jak spełnimy tę obietnicę, z prawdziwą pracą kaskaderów od specjalistów filmowych, kamerą, która umieszcza graczy w centrum akcji, płynącą walką i obaleniami, które pozwalają graczom tworzyć własne sceny akcji oraz hardcore’ową ścieżką dźwiękową od artystów takich jak Le Castle Vania!”
SPINE współpracuje z firmą NVIDIA, aby wykorzystać najnowsze technologie NVIDIA RTX, w tym AI-powered NVIDIA DLSS 3 i ray tracing, aby dostarczyć ulepszoną jakość wizualną i płynniejsze, bardziej immersyjne doświadczenie w grze.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: informacje prasowe
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu