Tamer Adas | 11 marca 2017, 08:05
– Biorąc to, co najlepsze od projektantów gier oraz ulicznych artystów, stworzyliśmy opaski, które łączą w sobie gry i kulturę, wyrazistość i piękno – komentuje Ehtisham Rabbani, CEO w SteelSeries. – Projekt Arctis i wizja lifestyle’owych słuchawek dla graczy zostają ostatecznie uzupełnione o ostatni element układanki. Zostaliśmy partnerem światowej sławy artystów, którzy przekształcili słuchawki Arctis w coś unikalnego. Nasze produkty wyglądają lepiej niż jakikolwiek inny zestaw słuchawkowy – dodaje Rabbani.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja Prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu