Jaki stosunek mają Polacy do Metawersum? Poznaliśmy wyniki ciekawego badania

lubiegrac newsy hardware Jaki stosunek mają Polacy do Metawersum? Poznaliśmy wyniki ciekawego badania
Jaki stosunek mają Polacy do Metawersum? Poznaliśmy wyniki ciekawego badania



Tamer Adas | 13 września 2022, 07:15

24/7Communication oraz OpinionWay Polska zdecydowały się zapytać naszych rodaków o ich stosunek do Metawersum jako takiego zarówno na obecnym jak i przyszłym stanie. Czego się możemy spodziewać?

Agencja 24/7Communication i firma badawcza OpinionWay Polska zdecydował się oficjalnie zapytać zaproszonych do badania Polaków o ich wiedzę oraz stosunek względem tak zwanych metawersów, tworzonych przez międzynarodowe korporacje zjawisk oraz platform w internecie.

W ten też sposób dowiedzieliśmy się, że 50% Polaków w ciągu najbliższych 5 lat chce skorzystać z metawersum, aż 23% deklaruje, że nie ma takiego zamiaru. Na tę chwilę zdecydowana większość badanych w sieci zajmuje się zakupami online (91%) oraz serwisami społecznościowymi (88%). Prawie 3/4 pytanych zadeklarowało, że w sieci stara się miło spędzić czas, odcinając się od codziennych problemów.

Metawersum postrzegane jest obecnie jako potencjalne narzędzie, najbardziej atrakcyjne w przyszłości do nauki języków, udziału w kulturalnych wydarzeniach oraz poszukiwania zupełnie nowych znajomości. 58% osób chce w ten sposób dokonywać zakupów, 60% przechodzić szkolenia, a 58% tak sobie wyobraża przyszłe wizyty lekarskie.

Jako największe zagrożenia identyfikowane są niebezpieczeństwa uzależnień, cyberprzestępczości, mieszania się obrazu rzeczywistości czy zwiększenia się izolacji społecznej. Za obecnych liderów, w oczach badanych uchodzą Facebook, Apple, Google, Samsung oraz Microsoft.

Przeczytaj też: Tydzień THQ Nrodic 2022 wystartował na GOG-u! Jakie produkcję wydawcy z Embracer Group możemy zgarnąć taniej?

Metawersum bez wątpienia daje możliwości, bo jest naturalnym punktem styku z konsumentami i wysoce angażującą platformą, na której jak pokazuje przykład kampanii Song Breaker for Logitech, marka jest w stanie zatrzymać konsumenta w swoim świecie średnio przez ponad 7 minut – co wydaje się niemal niemożliwe na TikToku czy kanale YouTube. Aby jednak osiągnąć sukces, nie powinniśmy myśleć o metawersum w kategoriach technologii czy zwrotu z inwestycji, ale w kategorii ludzi, konsumentów i tym, jak ich zatrzymać w naszym wirtualnym świecie na dłużej. - powiedziała Agata Zeman, CEO w 24/7Communication.

Badania służą rozumieniu świata dookoła nas. Zgłębienie tematów związanych z metawersum z perspektywy polskich konsumentów, to krok w stronę tego, aby wyobrazić sobie tę nową cyfrową rzeczywistość, a przez to - ułatwić markom i firmom podejmowanie adekwatnych działań monetyzujących nowe trendy. - zdradził Piotr Sztabiński, Business Development Director OpinionWay.

 

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Tagi: badania, VR, polska, opinia, meta,
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners