Warszawskie studio chce dokonać kolejne kroki w swoim rozwoju, w czym oczywiście przydatne będą środki finansowe. Te udało się uzyskać za sprawą sprzedaży akcji C.
W ten sposób spółka zarobiła za sprawą serii B, serii C oraz dofinansowania w ramach programu GameInn aż 3,6 miliona złotych. Środki te zostaną przekazane na rozwój oraz marketing trzech tytułów.
Kool2Play ma w planach debiut na NewConnect w połowie bieżącego roku, w związku z czym jej działanie będzie dostosowane ku spokojnemu procesowi.
Warto pamiętać o tym, że w składzie grupy kapitałowej znajduje się także Kool Things, czyli firma specjalizująca się w marketingu i promocji gier na świecie.
- Kool2Play koncentruje się na kreowaniu multiplatformowych marek gier, przy czym stawiamy na jakość, a nie ilość. Każdy produkt będzie dopracowany w każdym detalu pod względem jakości i marketingu, tak żeby maksymalnie wydłużyć czas jego monetyzacji poprzez dodatkowy content, prequele i sequele, czy też różne platformy. – komentuje Marcin Marzęcki, prezes Kool2Play.
– Inwestorzy zaufali naszej wizji, inwestując w spółkę w dwóch rundach finansowania 2 miliony złotych, wyceniając tym samym firmę na 16 milionów złotych. Jestem przekonany, że nie zawiedziemy ich zaufania a rynek zweryfikuje wartość Kool2Play po debiucie na NewConnect, który planujemy przeprowadzić w połowie roku - dodaje prezes.
Uragun będzie dostępny we Wczesnym Dostępie od drugiego lub trzeciego kwartału 2020 roku w cenie niecałych 15 dolarów.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu