Wizualnie prezentuje się bardzo przyjemnie wszystko jest czytelne jak na dłoni. Bardzo podobają mi się efekty cząsteczkowe, może nie są na najwyższym poziomie ale świetnie pasują do tej gry i nie rozpraszają. Interfejs także sprawia dobre wrażenie, są elementy przeźroczyste i te zasłaniające rozgrywkę ale wygląda to użytecznie i schludnie, nie ma zbędnych przesadnie rozbudowanych ramek i okienek niepotrzebnie zabierających pole widzenia. Si także nie wygląda jakoś tragicznie, czołgi taranują przeszkody i nie blokują się wzajemnie ani na otoczeniu, sprawnie się przemieszczają i bez problemów pokonują okopy. jedyny na ten moment zarzut jaki mam to to, że piechota przenika przez pojazdy przemieszczając się przez nie na przestrzał co jest w kilku miejscach widoczne jak na dłoni i psuję trochę realizm:( wątpię by to uległo zmianą w przyszłości ale w takiego RTS-a jestem skłonny zagrać gdyż brak od wielu lat w tym gatunku dobrych gier a to (Sudden Strike 4) pomimo, że ma swoje wady to może dać nieco frajdy. Ostatnio w wyniku sytuacji na świecie mam tu na myśli konflikt Rosji z Ukrainą oraz sytuację w Syrii jak i inne wydarzenia militarne na świecie naszła mnie ochota na coś a la Sudden Strike 4, może sprosta oczekiwaniom pomimo pewnych mankamentów.
Sudden Strike zawsze był alternatywą dla Company of Heroes i sądzę ,że właśnie autorzy CoH mogli się wzorować na pierwszym Sudden Strike