Producenci darmowej strzelanki w stylu postapokaliptycznym opublikowali raport dotyczący postępów w pracach. Okazją do podsumowania tego co zrobili jest patch 0,41, która wprowadza nowy system renderujący, który jest przeznaczony dla posiadaczy słabszych komputerów. Twórcy powiedzieli iż obecny kompont rywalizacji sieciowej jest skończony w 80% - oferuje 4 tryby i frakcje, ponad 9 różnych map i 70 broni. Przyrównano październik zeszłego roku do dziś i wynika z tego że gracz spędza 25% czasu więcej w grze.
„wskaźniki nie są dostatecznie wysokie, by podtrzymać tempo prac na poziomie, jaki chcielibyśmy osiągnąć” - można wyczytać na oficjalnym blogu gry.
W celu przypomnienia - ta produkcja była zapowiadana jako bardziej większy i ambitniejszy projekt - jak to z projektami zza wschodniej granicy. Głównym elementem tejże gry miał być tryb swobodnej rozgrywki.
„Bądźmy szczerzy, nie jest to stan godny publicznej demonstracji czy regularnych aktualizacje na temat postępów” - wyjaśniają deweloperzy. „Głównym powodem jest brak środków na rozbudowanie zespołu, by jednocześnie rozwijać PvP i tryb swobodny.”
Deweloperzy z Vostok Games są pełni nadziei że zainteresowanie Survarium będzie rosnąć z dnia na dzień i pozwoli zatrudnić więcej osób do pomocy przy grze. Jednak co czeka fanów w nadchodzących miesiącach. Oficjalna strona mów że będą wprowadzane poprawki techniczne, zabezpieczenia przeciwko oszustom, zupełnie nowe 2 tryby czy więcej broni.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Uwielbiałem grać w Stalkera. Do tego jakoś jeszcze nie dotarłem...