Wszyscy, którym nie straszne mroczne, projekty i walka o przetrwanie i cenią sobie rodzime produkcje zapewne ucieszy wiadomość o ukończeniu prac nad survivalem horrorem warszawskiego Acid Wizard Studio.
Darkwood, bo mowa o tym właśnie tytule od jakiegoś czasu można było zakupić na platformie Steam we wczesnym dostępie. Dziś możemy podać już oficjalną datę wydania tej bardzo dobrze ocenianej, rodzimej produkcji. Gra zadebiutuje już 17 sierpnia i będzie dostępna na platformach z systemem Windows.
W projekcie, o którym wspominaliśmy już na stronieklik, przenosimy się w otwarty świat, a naszym celem jest przetrwanie. Za dnia wędrujemy po lesie, w którym odnajdujemy broń, szukamy wskazówek i rozwiązujemy zadania. Nocą jednak musimy wrócić do naszej kryjówki i zrobić wszystko, by nie dopadło nas coś, co skrywa się w mroku. W tym celu konstruujemy pułapki, a także zwiększamy swoje umiejętności tworząc mikstury ze zmutowanej fauny i flory.
Darkwood łączy w sobie kilka elementów. Znajdziemy w nim nieco przygodówki, w której rozwiązujemy zadania, sporo gry z gatunku RPG i oczywiście elementy akcji. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z góry. Gra ucieszy zapewne wymagających graczy, bowiem Darkwood jest grą niezwykle trudną.
Istotą rozgrywki są tu także wybory graczy. Decyzje, które podejmiemy wpływać będą na to jak potoczy się fabuła i jak kształtować się będzie nasza rzeczywistość. Z czasem gracz nie potrafi rozróżnić co jest faktem rzeczywistym, a co sennym koszmarem.
Acid Wizard Studio udostępniło intrygujący zwiastun nadchodzącej wielkimi krokami produkcji.
Wiele osób grających w ten tytuł we wczesnym dostępie twierdziło, vel twierdzi, że gra jest niebywale trudna już na początku rozgrywki, a im dalej w las, w przenośni i rzeczywistości jest coraz bardziej trudno. Projekt jest chwalony przede wszystkim przez niebywały klimat i tą, jej straszność.
Trailer niezwykle klimatyczny i zachęcający do wypróbowania. Zastanawia mnie czy da się przetrwać noc poza kryjówką czy może natarcie czegoś co skrywa się w mroku będzie tak potężne, że opór nie będzie miał sensu. Mam wątpliwości co do tego, że gra ma otwarty świat a nocą będzie dochodzić do rzeźni czy to rzeczywiście jak przystało na horror będzie straszne czy bardzo szybko nie z powszechnieje.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Wiele osób grających w ten tytuł we wczesnym dostępie twierdziło, vel twierdzi, że gra jest niebywale trudna już na początku rozgrywki, a im dalej w las, w przenośni i rzeczywistości jest coraz bardziej trudno. Projekt jest chwalony przede wszystkim przez niebywały klimat i tą, jej straszność.