W kolejnym drugim już odcinku serii "Świat przygodówek" dwie gry, które Artifex Mundi zabrało ze sobą na PAX West, data premiery visual novel Seers Isle i wieści z kampanii finansowej Chronotopii.
Artifex Mundi, znane głównie z gier HOPA, łączących przygodówki z elementami hidden object, zgodnie z założeniami Am Lab, czyli Analityczno-mobilnego Laboratorium, o czym wspominaliśmy tutaj, wprowadza na rynek gier dwie klasyczne przygodówki point & click, które studio zabrało ze sobą na PAX West w Seatle.
W dniach od 31 lipca do 3 sierpnia uczestnicy owej imprezy będą mogli zapoznać się nieco bliżej z My Brother Rabbit eksploracyjną przygodówką, wypełnioną licznymi łamigłówkami, wykonaną w ślicznym, rysunkowym stylu graficznym, rozgrywającą się w surrealistycznym świecie stworzonym z wyobraźni dziecka, opowiadającej historię kochającej się rodziny, której spokój zburzyła choroba córki.
Drugą propozycją rodzimego studia pokazaną na tej growej imprezie będzie klasyczna w swej formie, niezwykle kolorowa Irony Curtain: From Matryoshka with Love, które w prześmiewczy, ironiczny sposób, w rysunkowym stylu graficznym i z mnóstwem nawiązań, przedstawi totalitarne rządy. Wcielimy się w młodego, zachodniego dziennikarza, który po raz pierwszy znalazł się za żelazną kurtynę z totalitarnym ustrojem politycznym, poznając dziwaczne sekrety Matryoshki.
Świat gier przygodowych obiegła dwa dni temu wiadomość o dacie premiery przygodowej visual novel Seers Isle. Pojawił się też nowy filmowy zwiastun.
Ten stworzony przez niezależne francuskie studio Nova - box projekt przygodowy, skupiający się na narracji, przenoszący graczy w fantastyczny świat średniowiecznej, północnej Europy zadebiutuje 18 września.
W Seers Isle śledzimy losy grupki szamanów, którzy pragną zgłębiać tajniki magii. Żeby móc zacząć szkolenie, muszą najpierw odszukać przewodników duchowych, zwanych Seers. Na wyspie, na którą przybyli nie są, jak sądzili, sami. Im oczom ukazuje się tajemnicza, młoda kobieta z rogami.
Na koniec wieści z kampanii finansowej na Kickstarterze kolejnej wizualnej powieści, tym razem projektu studia Träumendes Mädchen, zatytułowanego Chronotopia: Second Skin, która zakończyła się sukcesem.
Fabuła gry to unikalne spojrzenie na bardzo znają bajkę o Kopciuszku, w której bohaterka zamiast księcia, poślubić ma własnego ojca. Przy pomocy wróżki ucieka więc z rodzinnego zamku, by móc pokochać i poślubić prawdziwego księcia.
Gra wykonana jest w rysunkowym stylu graficznym i skupia się na opowieści i wyborach i decyzjach graczy. Chętnych wypróbowania gry zachęcam do pobranie grywalnej wersji demonstracyjnej, dostępnej w w tym miejscu.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu