Wielkimi krokami zbliża się Game Music Festival 2020, w trakcie którego odbędzie się spory segment ścieżki edukacyjnej. Co organizatorzy przygotowali w jej ramach?
Organizatorzy wydarzenia opublikowali zupełnie informacje dotyczące wydarzenia, które odbędzie się już za kilkanaście dni! Podczas imprezy odbywać się będzie panel z prelekacjami oraz wydarzeniami edukacyjnymi.
Trwają otwarte zapisy na specjalne warsztaty masterclass, stawiające na między innymi spotkania prowadzone przez profesjonalistów z segmentu właśnie branży dźwiękowej do gier.
Wejściówki są darmowe, ale ilość jest miejsc jest mocno ograniczona, wszyscy dołączyć będą mogli jednak do panelu dyskusyjnego online, w którym udział wezmą Austin Wintory oraz Jon Everist.
Podczas całej imprezy będzie można wziąć udział także w specjalnych spotkaniach z:
Borislav Slavov, światowej sławy kompozytor Larian Studios, znany ze swoich innowacyjnych rozwiązań w tworzeniu muzyki adaptacyjnej. Stworzył m.in. uznany soundtrack do Divinity: Original Sin II, zaś obecnie pracuje nad muzyką do Baldur's Gate III, oczekiwaną przez wielu graczy. Borislav opowie o tworzeniu systemów muzyki adaptacyjnej, dostosowuje się do działań gracza w Baldur's Gate III. Zrobi także prezentację tych mechanizmów na żywo, pozwalając uczestnikom dynamicznie wpływać na kształt soundtracku. - (16 października, 18:00)
Arkadiusz Reikowski, ekspert w pisaniu muzyki na potrzeby horrorów. Skomponował ścieżki dźwiękowe do takich tytułów jak Kholat, Layers of Fear, Observer. Aktualnie współpracuje z Akirą Yamaoką przy soundtracku do The Medium. Arkadiusz przedstawi proces kreatywny związany z komponowaniem muzyki do The Medium i opowie o swojej współpracy ze znanym japońskim twórcą. - (17 października, 14:30)
Darren Korb, główny kompozytor oraz szef audio w Supergiant Games, słynący z pisania świetnych piosenek i eklektycznego podejścia do muzyki. Udźwiękowił takie tytuły jak Bastion, Transistor, Pyre, Hades. Wszystkie z nich są uwielbiane przez fanów. Darren opowie o implementacji muzyki w grze Hades, skupiając się na wyzwaniach związanych udźwiękowieniem tytułu zaprojektowanego z myślą o wielokrotnym przechodzeniu go, a także przedstawi jak opracował styl nazwany przez niego "Mediterranean-Prog Rock-Halloween Music". - (17 października, 16:00)
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu