Liczę, że zaprezentują takie AI o jakim piszą. Może to być wreszcie jakieś wyzwanie w walce dla mnie :) jednak wydaje mi się, że coś takiego może być trudne do zaprogramowania. Jak wyjdzie to wcześniej czy później zaopatrzę się w tą grę.
redakcja | 28 marca 2014, 15:00
Techland opublikował materiał prezentujący najczęściej spotykanych przeciwników w Hellraid: szkieletów. Zazwyczaj kojarzą się one z prostymi przeciwnikami jednak w tej grze nie będą one takie proste.
"Szkielety muszą być w stanie ocenić, która strategia będzie najbardziej skuteczna wobec gracza. Muszą rozważyć takie czynniki jak teren walki, swoją liczebność, a także wyposażenie i poziom umiejętności gracz. Następnie AI decyduje czy najlepiej przeprowadzić zmasowany atak, przygotować zasadzkę, a może zmęczyć gracza serią mniejszych potyczek (1vs1, 1vs2, 1vs3)."
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Liczę, że zaprezentują takie AI o jakim piszą. Może to być wreszcie jakieś wyzwanie w walce dla mnie :) jednak wydaje mi się, że coś takiego może być trudne do zaprogramowania. Jak wyjdzie to wcześniej czy później zaopatrzę się w tą grę.
Ciekawy trailer jako sama produkcja gry niż jako jakieś wielka nowość w grach, ale i tak liczę na dobrą grę, gdyż długo śledzę losy tego tytułu.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
ciekawe w sumie czy im sie uda :) ponoc nowy alien jest niesamowicie dobrze zaprogramowany :D jak wyjda obie gry na 100% przetestuje "sprawnosc umyslowa" botow ;)