T-Bull pochwaliło się dokładnymi wynikami, które ukazują nam jak firma rozwinęła się przez kilka lat. Firma osiągnęła sukces na wielu, wielu polach.
Firma T-Bull niedawno pochwalił się liczbą ćwierć-milionów pobrań, co jest wynikiem świetnym otwierającymi przed studiem nowe możliwości. Na początku firma miała siedzibę w małym mieszkaniu, a obecnie ma swoje miejsce w Sky Tower we Wrocławiu. Polska firma do tej pory wydała aż 170 gier w modelu F2P, na kluczowe platformy od Google, Apple, Microsoft oraz BlackBerry.
Największą popularnością cieszą się produkcje związane z samochodami i wyścigami, które jak się okazuje osiągnęły aż 65 proc. wspomnianego wyżej wyniku. Moto Rider GO osiągnęło 26 milionów, Real Car Speed to 20 milionów, Need for Racing to 18, a kolejne High Speed Race oraz Top Speed to odpowiednio 17 i 15,5 miliona graczy.
- Przekroczenie granicy dwustu pięćdziesięciu milionów pobrań niezmiernie nas cieszy, tym bardziej, że siedem lat temu mało kto wierzył, że rynek gier mobilnych będzie warty więcej niż rynek komputerowych czy konsolowych gier wideo. Tymczasem możemy powiedzieć, że przekraczając liczbę ćwierć miliarda pobrań jesteśmy liczącą się częścią tego rynku i niejako kreujemy i wyznaczamy nowe trendy w grach mobilnych - mówi Grzegorz Zwoliński współzałożyciel i Prezes Zarządu studia T-Bull S.A.
Ponad połowa pobrań dotyczy urządzeń z systemem Android (65%), natomiast ciekawiej ma się sprawa z wynikami na poszczególne kontynenty - najwięcej użytkowników jest z Azji – 38 proc., Europy – 22 proc, Ameryki Południowej i Północnej – po 16 proc. Niezłym wynikiem może pochwalić się również Afryka – 7,5 proc. Wśród państw mówimy tutaj już o takich miejscach jak: Indie – 26 milionów graczy, Brazylia – 25 milionów, Stany Zjednoczone – 24,5 miliona, Rosja – 16 milionów oraz Meksyk – prawie 13 milionów.
Nic tylko brać przykład i robić własną grę za grą, może zrobię grę która osiągnie sukces na miarę Minecrafta ale na rynku gier mobilnych i to o mnie będziecie pisać newsy ;)
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Nic tylko brać przykład i robić własną grę za grą, może zrobię grę która osiągnie sukces na miarę Minecrafta ale na rynku gier mobilnych i to o mnie będziecie pisać newsy ;)