Tainted Grail: Conquest już 25 czerwca zagości we Wczesnym Dostępie na Steam i GOG-u, dzięki czemu szeroko będzie można sprawdzić wyjątkową rozgrywkę.
Polskie studio Awaken Realms Digital już 25 czerwca 2020 roku pozwoli nam się zapoznać z dwoma wersjami gry Tainted Grail, która zaoferuje nam osobne doświadczenia.
Pierwsze - Tainted Grail zaoferuje pierwsze trzy godziny trybu dla pojedynczego gracza, natomiast Tainted Grail: Conquest to propozycja starająca się połączyć ze sobą eRPG-a wraz z roguelike'iem.
Podczas prac nad bazowym trybem twórcom udało się uzyskać podstawy, które po wprowadzeniu dość drobnych zmian przerodziły się w osobny tryb, dostarczający odmienne doświadczenie.
Jeżeli chcielibyście mocno zagłębić się w poszczególne zmiany, to najlepiej oddaje je dedykowany wpis na Steam, gdzie całość została oficjalnie rozpisana w języku angielskim.
- Przy tworzeniu naszych planszówek kierujemy się jedną, podstawową zasadą – rozgrywka jest królem. Zależało nam więc, żeby odzwierciedlić tę zasadę w cyfrowej wersji Tainted Grail. A jedynym sposobem na doszlifowanie zasad tej rozgrywki jest ścisła współpraca ze społecznością, a w efekcie podjęcie decyzji o Wczesnym Dostępie – powiedział producent Tainted Grail, Kamil Krupiński.
- Jednocześnie podejmując tę decyzję byliśmy świadomi wyzwań jakie niesie ze sobą tworzenie RPG-a, kiedy jednocześnie ludzie już w niego grają. Nieustannie dodajemy nowe pomysły, rozwiązania i mechaniki. Wyobraźmy więc sobie, że dodajemy quest poboczny, który jednocześnie uruchamia się tylko po podjęciu określonej decyzji na samym początku rozgrywki. To by oznaczało, że gracze, którzy spędzili już w naszej grze kilkanaście godzin zostaną pozbawieni szansy ogrania tego questa, a więc w pewnym sensie “ukarani” za to, że postanowili nas wspierać. Szukaliśmy więc pomysłu jak uniknąć takiej sytuacji i ostatecznie postanowiliśmy udostępnić graczom nie jedną, ale dwie gry w obrębie tego samego tytułu. Początek kampanii dla pojedynczego gracza tak, żeby było wiadomo jaki kierunek fabularny oraz kierunek rozgrywki chcemy przyjąć. Oraz dodatkowy tryb “Conquest” będący jedynym w swoim rodzaju połączeniem RPG-a i roguelike’a, w który będzie można grać praktycznie bez końca – dodał Krupiński.
Tainted Grail i Tainted Grail: Conquest nie ma daty premiery pełnej wersji. Oba tryby sprawdzimy w ramach Wczesnym Dostępie na Steam oraz w programie Gry w Opracowaniu na GOG.com.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
O i ciekawie to wyglada i wydaje sie jakby robione przez ludzi z wielka pasja i duzymi zdolnosciami