Take-Two Interactive chce podbić sale kinowe na całym świecie!

lubiegrac news Take-Two Interactive chce podbić sale kinowe na całym świecie!
Take-Two Interactive chce podbić sale kinowe na całym świecie!



Tamer Adas | 13 lutego 2017, 14:05

Do sieci trafiły informacje od Take-Two, które jak się okazuje chce mocno wejśćna rynek filmowy. Moda na gradaptacje po raz kolejny powraca?

Po swego rodzaju porażkach WarCrafta oraz Assassin's Creed przyszedł czas na filmowe adaptacje gier od Take-Two. Firma jak się okazuje nie obawia się porażki i widzi dla siebie sporą szansę na zysk. Trzeba przyznać, że siła i popularność takich marek jak Grand Theft Auto V może okazać się jeszcze bardziej atrakcyjny nie tylko dla niedzielnych widzów. 

Jak się okazuje w przeciwieństwie do francuskiego wydawcy, w tym przypadku Take-Two będzie jedynie udostępniać licencję, którą poszczególne studia (filmowe) będą mogły wykorzystać do stworzenia swoich własnych filmów. Taki ruch powoduje, że wydawca nie ryzykuje finansowa i (teoretycznie) wizerunkowo, niestety wbrew pozorom takie zagranie może wywołać wiele kontrowersji i niesnasek. W końcu ktoś może uznać, że powstająca adaptacja jest zła, nie pasuje do charakteru serii czy też po prostu nie przypada do gustu poszczególnym ludziom. To może mieć znaczenie na długo przed premierą na srebrnym ekranie.

Nie ujawniono jakie marki są obecnie najbardziej interesujące dla samego Take-Two, pamiętajmy jednak, że mieliśmy już kiedyś film o Maxie Payne i być może ktoś ponownie pokusi się o przedstawienie losów właśnie tego bohatera.

ogolny

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: mcvuk

Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners