Tala, klasyczna przygodówka point & click łącząca rysunkową grafikę i tradycyjne animacje z fotografią przyrody, to dzieło studia The Garden Well, w tym przypadku jednej osoby australijskiego dewelopera Matthew Petraka.
W grze przenosimy się do niewielkiego świata, by razem z bohaterką, hałaśliwą Talą wyruszyć w podróż, której celem jest pomoc jej mentorowi, Opiekunowi Miasta, który utknął w lesie. Dziewczyna będzie musiała zmierzyć się z wieloma zadaniami. Na swej drodze spotka różne postaci, z którymi porozmawia, a także zajmie się między innymi naprawą starego samolotu, którym wyruszy w podróż ratowniczą.
Tala to ręcznie rysowana fotorealistyczna przygodówka, opierającą się jedynie na wizji, pozbawiona dialogów, gwarantująca graczowi proste rozwiązania, nie pozwalające na jakiekolwiek utknięcie w grze.
Projekt zadebiutuje w sprzedaży na PC oraz Mac dopiero w 2019 roku.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Mieszanie grafiki komputerowej i zdjęcia w grach to zły pomysł.