Tamer Adas | 4 maja 2021, 20:05
TCL Display Greatness Challenge dziś startuje na Twitch, zapewniając nie tylko fanom Fortnite'a okazji do świetnej zabawy.
Jeden z największych producentów telewizorów na świecie, firma TCL oficjalnie wystartowała ze swoją kampanią TCL Display Greatness Challenge, czyli na specjalnym wydarzeniu marki związanego z Fortnite'em oraz piłką nożną, na czele z nadchodzącym turniejem EURO 2020 w 2021 roku.
Podczas specjalnego show będzie można poznać bliżej także reprezentanta Polski oraz zawodnika Herthy Berlin, Krzysztofa Piątka, będącego ambasadorem marki. Wydarzenie w formie talk show poprowadzi Kubx na Twitchu.
Podczas cyfrowej imprezy odbędzie się również konkurs z nagrodami, w tym z telewizorem spełniającym potrzeby i oczekiwania graczy oraz wielbicieli sportu.
Zapoznaj się również z: Arcane, serial bazujący na grze League of Legends zaprezentowany na pierwszym zwiastunie Netflixa
Sport łączy ludzi i inspiruje każdego z nas do dążenia do najwyższych standardów doskonałości, podobnie jak TCL nieprzerwanie dąży do realizowania strategii Display Greatness - wyświetlania obrazu w najwyższej jakości. Cieszymy się, że nasze wspaniałe produkty pomagają w pokazywaniu magii wydarzeń sportowych. Mamy też nadzieję, że inspirują innych tak, jak inspirują nas samych – mówi Magdalena Chodkiewicz, Marketing Manager TCL Polska.
Fortnite jest dostępny na komputerach osobistych, urządzeniach mobilnych z iOS oraz Androidem, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PlayStation 5, Xbox Series X oraz Xbox Series S.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu