TCL podczas IFA 2020 zaprezentowało swoją nową technologią, wzmacnia strategię AI x IoT, prezentuje wyniki oraz nowych ambasadorów marki. Co czeka firmę?
Znany producent zaprezentował swój nowy Inteligentny Procesor Audiowizualny 2020, czyli AiPQ EngineTM Gen 2 urządzenie mające zapewnić w przyszłości jeszcze lepszą optymalizację dźwięku i obrazu, sprawiając że oraz w rama matryc TCL QLED i Mini-LED.
Propozycja zagwarantuje nam jeszcze lepszy zakres wyświetlania, uzyskiwany poprzez maszynowe uczenie się sprzętu poprzez algorytmy oraz szereg rozwiązań bazujących na badaniach związanych z percepcją wzroku.
Nowy podzespół będzie rozszerzeniem strategii AI x IoT mogącej zrealizować wizje futurystyczne z wielu filmów, gdzie liczne przedmioty w naszym domu łączą się ze sobą poprzez sieć oraz sztuczną inteligencję.
W chwili obecnej rozwiązania będą obejmować telewizory, soundbary, urządzenia mobilne oraz klimatyzatory i innego typu domowe urządzenia. Przy wzroście rezultatów TCL wizja ta może się znacząco szybciej zrealizować. Pierwszy kwartał 2020 to 4,27 milionów telewizorów, z czego same modele QLED zanotowały wzrost o 217%!
W naszej ojczyźnie TCL zanotowało wzrost aż o 38%, potwierdzając dynamiczny wzrost w Europie, co prawda nie są to rezultaty na poziomie Czech czy Brytanii (100%!), ale i tak widać wyraźny postęp marki.
Firma przy okazji ogłosiła także, że nawiązała współpracę z sześcioma piłkarzami, będącymi twarzami marki na piłkarski sezon 2020/2021, stawiając w tym okresie na szereg akcji promocyjnych wzmacniających wyrazistość marki
- Z wielką radością witamy w naszym zespole ambasadorów marki TCL sześciu spośród najbardziej utalentowanych graczy w dzisiejszej piłce: Krzysztofa Piątka, Paula Pogbę, Harry'ego Kane'a, Marcko Reusa, Gianluigi Donnarummę, i Saula Ñígueza. Jako jeden z dominujących graczy w przemyśle telewizyjnym i wiodąca firma elektroniki użytkowej, TCL wciąż zapewnia użytkownikom inteligentne życie z innowacyjnymi technologiami – powiedział Kevin Wang, CEO TCL Industrial Holdings. I dodał - Dzięki naszym kompleksowym działaniom możemy zaoferować konsumentom przystępne cenowo produkty, które harmonijnie współpracują ze sobą. Poprzez zaangażowanie wiodących piłkarzy, firma TCL podkreśla jeszcze bardziej swoje hasło przewodnie "Display Greatness" i przewiduje, że międzynarodowe zawody rozgrywane zarówno przez kluby, jak i europejskie reprezentacje narodowe sprawią, że rok 2021 będzie pełen sportowych emocji. -
W odpowiedzi na pytanie o współpracę z marką, Paul Pogba powiedział - Niezmiernie się cieszę, że mam okazję współpracować z firmą TCL. Wspaniale jest pracować ramię w ramię z firmą, która tak bardzo angażuje się w zapewnianie najwyższej jakości wrażeń naszym kibicom. -
Gianluigi Donnarumma stwierdził - Pełnienie roli ambasadora marki TCL to dobry sposób na nawiązanie kontaktu z kibicami. Cieszę się, że mam szansę współpracować z firmą, która stawia przede wszystkim na doskonałość i wyjątkową jakość. -
Krzysztof Piątek dodał z kolei- Misja firmy TCL to udowadnianie, że jest świetna we wszystkim, co robi - jest to zgodne z moim stałym dążeniem do doskonałości. To przyjemność współpracować z firmą, która angażuje się w zapewnianie wyjątkowych wrażeń poprzez sport. -
Mówiąc o partnerstwie z TCL, Harry Kane stwierdził - Jestem zachwycony, że mogę współpracować z zespołem TCL EU. W tych niepewnych czasach wspaniale jest pracować z marką, która tak duży nacisk kładzie na jakość, doskonałość i dostarczanie fanom wspaniałych, pozytywnych wrażeń. -
W odniesieniu do swojej roli ambasadora marki TCL, Saul Ñíguez powiedział z kolei - Jestem podekscytowany i szczęśliwy rozpoczynając współpracę z TCL! Wspólnie sprawimy, że konsumenci, a także ich przyjaciele i rodziny będą mieli dostęp do wyjątkowych wrażeń – a przy tym będziemy propagować pasję do sportu. Mamy nadzieję, że w tej przygodzie dołączycie do nas, bo przed nami jeszcze wiele wyjątkowych wydarzeń. -
Marco Reus dodał - Cieszę się na współpracę z TCL. Szczególnie w nietypowym okresie ważne jest dla mnie, aby mieć u boku silnego partnera, jakim jest TCL, i mimo przeciwności, szerzyć ducha sportu oraz pozytywną energię. -
Wprowadzanie technologii na połączeniu sztucznej inteligencji z internetem rzeczy to z pewnością dobre posunięcie. Po to ta sztuczna inteligencja została wymyślona, aby ułatwiać ludziom życie. Urządzenia użytku domowego mają już same w sobie dobre procesory i dostęp do sieci. Łączenie takich urządzeń w inteligentną sieć to super sprawa.
Ciekawa akcja marketingowa, ambasadorzy dobrze wybrani, jednak bardziej zachwyca mnie iść pójście w jeszcze lepszą jakość. Oby tak dalej ;-) Mam od nich jeden qled i jestem bardzo zadowolony, jak najbardziej polecam ich tv
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Wprowadzanie technologii na połączeniu sztucznej inteligencji z internetem rzeczy to z pewnością dobre posunięcie. Po to ta sztuczna inteligencja została wymyślona, aby ułatwiać ludziom życie. Urządzenia użytku domowego mają już same w sobie dobre procesory i dostęp do sieci. Łączenie takich urządzeń w inteligentną sieć to super sprawa.