TCL jeden z największych producentów telewizorów na świecie wsparł trwające Mistrzostwa Świata w koszykówce. Co spowodowało taką decyzję firmy?
Do 15 września 2019 roku trwać będą koszykarskie Mistrzostwa Świata, podczas których można śledzić między innymi naszych reprezentantów, którzy wygrali wczoraj po bardzo zaciętym meczu z wielkim, negatywnym udziałem sędziów, z gospodarzami - kadrą Chin.
Turniej ten organizowany przez Międzynarodowej Federacji Koszykówki („FIBA”) został wsparty przez TCL, którego logo widoczne było na parkiecie, ale także na koszulkach naszych ostatnich przeciwników.
Jak się okazuje sport w ogóle jest bardzo ważne dla marki i jej DNA, dzięki czemu widzowie będą mogli rozpoznać znane logo, przy okazji obserwując świetnie zrealizowany turniej z wieloma znakomitymi zawodnikami.
- Niezwykle cieszy nas, że jesteśmy współgospodarzem dla fanów koszykówki z całego świata i że wraz z nimi możemy celebrować największy globalny festiwal basketu – powiedział Yuki Wei, Wiceprezes TCL. - Sport wpisał się już w DNA naszej firmy. Naszym gorącym pragnieniem jest, by poprzez sport inspirować naszych globalnych klientów na całym świecie, szczególnie młodsze pokolenie i by w ten sposób nawiązywać z nimi kontakt. -
TCL zdecydowało się stało się partnerem Południowoamerykańskich Mistrzostw w Piłce Nożnej w 2019 i patronem konfederacji CONMEBOL i ich Mistrzostw Świata w Koszykówce Kobiet w 2018 roku.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu