TGS 2017 - Suppermassive Games ponownie pokazało się Hidden Agendę, która może nieźle rozpocząć promocję technologii PlayLink, na którą Japończycy stawiają.
Gry mobilne od bardzo dawna stanowią głowny rynek w Japonii, w związku z czym stawianie na połączenie grania na smartfonach i tabletach oraz konsoli może najlepiej sprzedać się właśnie w tym miejscu.
Oczywiście jest to tytuł stawiający główny nacisk na wspólną zabawę i został zaprojektowany na Zachodnie rynki, ale z pewnością znajdzie zainteresowanie również na Wschodzie.
Kolejne sceny jeszcze mocniej stawiały na emocje i wybory, które mają być równie istotne co chociażby w przypadku ostatniego dzieła studia - Until Dawn.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
xd