Tamer Adas | 19 lutego 2022, 12:00
The Ezio Collection na Switchu, Call of Duty Mobile z 2. sezonem, MSI stawia na duet, a Opera stawia na emotikony. Więcej w Krótkie Info!
Assassin’s Creed The Ezio Collection oficjalnie trafiło na Nintendo Switch, dzięki czemu gracze mogą poznać sagę Ezio w nowej, mobilnej formie.
Rover Mechanic Simulator od Pyramid Games również zagościło na mobilnej konsolce Nintendo, za co odpowiada firma ConsoleWay, należąca do grupy Ultimate Games.
Rover Mechanic Simulator na Nintendo Switch to istotne wydarzenie w „życiu” projektu. Wierzę, że fani japońskiej konsoli z chęcią sięgną po tę propozycję. Od momentu premiery gry na PC w 2020 roku, tytuł cieszy się ciągłym zainteresowaniem. Liczymy, że rozszerzenie dystrybucji o nową platformę umożliwi nam jeszcze większą sprzedaż tej gry - mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.
Oddajemy w ręce graczy najnowszy projekt wydawniczy Ultimate Games. Jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego gry, a nasza współpraca z Pyramid Games przebiegła bardzo pozytywnie - mówi Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games. - Gra do tej pory była dostępna na PC, od niedawna także na konsolach PlayStation i Xbox. Mamy nadzieję, że Rover Mechanic Simulator na Nintendo Switch, podobnie jak na pozostałych platformach będzie chętnie wybieranym przez graczy tytułem - dodaje Mateusz Zawadzki.
Aktualne oceny graczy świadczą o tym, że gra spełnia ich oczekiwania i przyciąga ich uwagę. Rozwój Rover Mechanic Simulator o kolejne platformy wynika więc ze sporego zainteresowania grą. Mamy nadzieję, że uda nam się utrzymać ten trend. Ten projekt to niewątpliwie unikat na rynku gier - podsumowuje Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.
Call of Duty Mobile doczekało się zapowiedzi startu drugiego sezonu w 2022 roku, który stać będzie pod znakiem tytułu Task Force 141 oraz tematyce infiltracji i wykonywaniu zadań dla znanej grupy specjalnej z serii.
Zapraszam również do: Wrażenia z Plitch - Ciekawego rozwiązania zmieniającego doświadczenia z wielu gier
Achilles Legends Untold doczekało się niedawno beta testów, które okazały się dla twórców wielkim sukcesem, ciesząc się sporym zainteresowaniem na platformach strumieniowych czy wideo w sieci.
Gra została dobrze odebrana przez użytkowników, co napawa nas optymizmem przed nadchodzącą premierą tytułu w następnym kwartale. Tworzenie wysokiej jakości gier AA+ od początku było naszym celem, a każda z naszych gier ma zawierać innowacje technologiczne tworzone przez nasz zespół - w przypadku Achilles: Legends Untold jest to system GAIA - komentuje Paweł Waszak, prezes spółki.
Feedback graczy pozwolił nam na lepsze zbalansowanie rozgrywki m.in. poprzez wyważenie mocy i szybkości broni. Co ważniejsze, system GAIA działał praktycznie bezbłędnie, a jest to technologia, z której chcemy korzystać nie tylko w Achillesie, ale także kolejnych produkcjach spółki - kończy prezes.
MSI zorganizowało nową akcję promocyjną: Lepiej mieć 2 na 2022, oferując do 27 marca bieżącego roku nagrody dla 22. osób. Te wytypowane zostaną z grona osób, które zakupią jeden z 60. produktów marki (monitory i komputery), rejestrując zakup na dedykowanej stronie.
Opera nawiązała współpracę z firmą Yat, dzięki czemu wyszukiwarka obsługuje adresy stron realizowane poprzez... tylko i wyłącznie emotikony!
Nasza współpraca z Yat to zmiana paradygmatu funkcjonowania Internetu. – mówi Jorgen Arnesen, EVP Mobile w Operze. – Minęło prawie 30 lat od publicznego udostępnienia sieci WWW, a w przestrzeni linków internetowych nie było żadnej innowacji - w adresach URL nadal umieszcza się .com i inne nieprzyjemne dla oka znaki. Dzięki integracji z Yat użytkownicy Opery mogą zrezygnować z .com, a nawet ze słowa w linkach i używać emotikonów. To łatwiejsza i przyjemniejsza forma komunikacji. -
Niezależnie od tego, czy jesteś artystą, muzykiem, twórcą, właścicielem firmy, czy po prostu chcesz zwiększyć liczbę swoich obserwatorów, ta integracja jest bezcenna. Ułatwiamy łączenie i udostępnianie treści ze społecznością za pomocą unikalnego ciągu emotikonów Yat. – powiedział Naveen Jain, współzałożyciel i CEO Yat. – Integracja to efekt procesu ciągłych innowacji Opery w dziedzinie przeglądarek internetowych. Cieszymy się, że możemy współpracować z Operą, w celu przekształcenia adresów URL w bardziej przyjazne oraz wyraziste formy ekspresji, jednocześnie zapewniając użytkownikom większą widoczność i rozpoznawalność w sieci. -
Zapoznaj się także z: Sos Sosowski i Devolvder Digital zapowiedzieli McPixel 3! Czas na zabawną kontynuację niezależnego hitu
Carbon Studio podsumowało swoje wyniki za miniony rok, mogąc się pochwalić podwojeniem się zysku netto do niemalże 2,3 milionów złotych.
Killer in the Cabin, czyli wieloosoobową grę dedukcyjną można sprawdzić w ten weekend do 20 lutego bieżącego roku na Steamie.
No Fluff Jobs pojawi się na Gamedev & Creative Caareers Expo 2022 odbędzie się w dniach 23 - 24 kwietnia, gdzie marka zaprezentuje swoją prelekcję na temat rynku pracy w branży gier.
Przeczytaj też: Oto nowa, flagowa obudowa Cooler Mastera: HAF 700 EVO
Moo Lander oficjalnie doczekało się zapowiedzi powstania wersji na konsolę Xbox One, gdzie gracze będą mogli poznać niezwykłą historię zmutowanej krowy! Wersja demo jest już dostępna.
Spaceflight Simulator trafiło do Wczesnego Dostępu, dzięki czemu gracze mogą się zapoznać ze słoweńskim symulatorem lotów kosmicznych.
Music Racer: Ultimate doczekało się zapowiedzi daty premiery, którą został dzień 4 marca bieżącego roku.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacje prasowe
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu