The Farm 51 z rekordową EBITDA i nowymi projektami

lubiegrac giełda The Farm 51 z rekordową EBITDA i nowymi projektami
The Farm 51 z rekordową EBITDA i nowymi projektami



redakcja | 15 sierpnia 2025, 13:00

facebook banner

Gliwickie studio The Farm 51 może zaliczyć pierwsze półrocze 2025 roku do wyjątkowo udanych. Producent gier zanotował przychody na poziomie 2,77 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 32% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Jeszcze większe wrażenie robi wynik EBITDA, który wzrósł o ponad 100%, osiągając 4,58 mln zł. Zysk netto sięgnął 1,62 mln zł, czyli o 11% więcej niż rok wcześniej.

Przeczytaj także:

Najważniejszym projektem studia pozostaje Chernobylite 2: Exclusion Zone, które od marca dostępne jest w formule Early Access na Steam. Gra powstaje przy aktywnym udziale społeczności, a kolejne aktualizacje wprowadzają nowe elementy i poprawki inspirowane opiniami graczy. Premiera pełnej wersji planowana jest na pierwszą połowę 2026 roku, a tytuł trafi na wszystkie główne platformy.

W drugim kwartale The Farm 51 podpisało umowę inwestycyjną z funduszem Smart Money FIZ o wartości 3,75 mln zł. Środki te w większości zostaną przeznaczone na dalszy rozwój Chernobylite 2. Studio pracuje też nad nowym projektem – Wardevil, futurystyczną kooperacyjną strzelanką FPS, która celuje w segment AA+ i globalną dystrybucję.

„Cały czas koncentrujemy się na dopracowaniu Chernobylite 2, ale równolegle patrzymy w przyszłość, inwestując w kolejne tytuły. Wardevil to produkcja, w której chcemy połączyć nasze doświadczenie w grach narracyjnych i akcji z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi” – mówi Wojciech Pazdur, członek zarządu i dyrektor ds. produkcji w The Farm 51.

Firma rozwija również segment zaawansowanych technologii symulacyjnych. Trwający projekt zakłada stworzenie środowiska szkoleniowego dla dronów operujących w warunkach walki radioelektronicznej. Na realizację tego celu The Farm 51 otrzymało ponad 2,1 mln zł dofinansowania z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, przy całkowitym koszcie przekraczającym 4,3 mln zł. Technologia ta może znaleźć zastosowanie zarówno w branży obronnej, jak i w przyszłych produkcjach studia.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: informacje prasowe

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners