The Last of Us Part II ma być kolejnym osiągnięciem Naughty dog także w kwestiach technicznych. Studio chce zmienić kwestię towarzyszy sterowanych przez SI.
Prawdopodobnie najbardziej znane studio Sony w drugiej połowie lutego 2020 roku wypuści najnowszą swoją grę, która nie tylko ma nas zachwycić fabułą i grafiką, ale także nowymi lub znacznie ulepszonymi elementami rozgrywki.
Tym razem nasi towarzysze mają być nie tylko przydatniejsi w walce, ale także mają jednocześnie być brani pod uwagę przez przeciwników, samodzielnie przez cały czas ukrywając się przed ich zasięgiem.
To bardzo ważny aspekt, ponieważ w pierwszej odsłonie, nasza obecna protagonista, będąc towarzyszem stanowiła pewien problem związany z dysonansu ludonarracyjnym.
Tym razem ma być inaczej, choć bez wątpienia będzie to jedna z cięższych technicznych rzeczy do zrealizowania i do osiągnięcia. Jeżeli to się uda, to gracze będą się mogli o wiele mocniej wsiąknąć do świata przedstawionego.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu