This is the Zodiac Speaking trafiło na Kickstartera, gdzie twórcy zbierają środki na dokończenie gry, której partnerem został kanał Investigation Discovery.
Klabater i Punch Punk Games zdecydowały się poprosić graczy o wsparcie poprzez serwis Kickstarter, gdzie do początku września będzie można wesprzeć proces dokończenia prac, przy okazji mogąc zapewnić sobie także dodatkowe atrakcje.
Do zebranie potrzebne jest 13 tysięcy dolarów amerykańskich, przy czym obecnie uzyskano lekko ponad 3, co niestety jest jeszcze odległym dystansem do osiągnięcia. Crosssroads Inn oraz Help Will Come Tomorrow także nie miały łatwo, jednakże udało im się zrealizować cel, wobec czego warto mieć nadzieję na kolejny sukces.
Wydawca przy okazji rozszerzył swoją współpracę z grupą Discovery, która obejmuje nie tylko flagowe Moonshiners czy planowane Animal Planet, ale od teraz także właśnieThis is the Zodiac Speaking, które partnerem będzie kanał Investigation Discovery (ID).
ID wesprze działania promocyjne w mediach społecznościowych, na stronach internetowych czy poprzez dedykowane kampanie telewizyjne, wspominając między innymi właśnie o trwającej kampanii na Kistarterze.
Właściciele stacji uznali grę za świetne uzupełnienie ramówki oraz charaktery i tematyki stacji, mając w planach także zapewnienie specjalnych gadżetów w swoim sklepie.
Growy thriller psychologiczny koncentruje się na postaci Roberta Hartnella, znanego jako dziennikarz jednej z lokalnych gazet w San Francisco. Po odebraniu telefonu z prostym przekazem "Hello, this is the Zodiac speaking" wszystko w jego życiu zmienia się nie do poznania.
Za muzykę w grze odpowiada AGIM, którego elektroniczne wykonania wciąż zachwycają świat, a co więcej winylowe wydanie będziemy mogli nabyć za sprawą wytwórni Pias Recordings.
- Grupa Discovery po raz kolejny doceniła nasze oryginalne i niesztampowe portfolio. Bardzo się cieszę, że kanał ID odnalazł w This is the Zodiac Speaking naturalnego „partnera” do współpracy. Dzięki globalnemu charakterowi stacji gra, która już przed premierą zebrała wiele dobrych opinii, otrzyma teraz dodatkowe, potężne medialne wsparcie. To dobry wstęp przed naszą kluczową współpracą z Discovery przy tytule Moonshiners. To także okazja do dalszego rozwoju Klabatera, jak i zwiększania zasięgów marketingowych naszych produkcji. – ocenia Michał Gembicki, członek zarządu Klabater S.A.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu