Rozgrywkę dla dwojga, skupioną na czasie, z dużą ilością łamigłówek, w rysunkowym stylu graficznym, oferuje studio Other Tales Interactive i gra Tick Tock: A Tale for Two.
Projekt jest dość nietypowym dziełem, jeśli oczywiście chodzi o gry z gatunku przygodowego, bowiem opiera się na rozgrywce skupionej, na co sam tytuł wskazuje współpracy dwojga graczy, dając możliwość grania na różnych platformach, na PC, Nintendo Switch, iOS, Androidzie lub Mac-u. To do gracza należy w tym wypadku decyzja czy zechce grać z partnerem na dwóch komputerach, będąc od siebie czasami w bardzo dużej odległości czy też skupi się na zabawie siedząc na jednej kanapie grając na Switchu.
Tick Tock: A Tale for Two jest produktem niezależnym, który wspiera Duński Instytut Filmowy - The Games Scheme, a fabuła rozgrywająca się w ręcznie rysowanej rzeczywistości czarno - białej grafiki, skupia się na skandynawskich baśniach i polega na współpracy dwojga grających, dobrej komunikacji, opisywania tego co jedna z osób widzi na ekranie i tym sposobem rozwiązywaniu zagadek, by móc w odpowiednim czasie uciec, gdyż zegar tyka.
W grze wcielamy się w dwoje przyjaciół, którzy znaleźli się w tajemniczym świecie, w pułapce stworzonej przez zręczną zegarmistrz Amalie Ravn. Poprzez umiejętne porozumiewanie się, właściwe opisywanie postawionych przed nami zadań i zagadek logicznych spróbujemy uciec, odwiedzając: stary sklep z zegarkami, pokoje z skrzypiącymi podłogami i ciemną piwnicę, aby znaleźć odpowiedzi, których potrzebujemy, by poradzić sobie z logicznymi wyzwaniami.
Tick Tock: A Tale for Two zadebiutuje na Steam w wersji na PC już 7 marca 2019 roku.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Jakoś nie przypadają mi do gustu tego typu produkcje. Wiadomo, że innym może tak ;)