Tamer Adas | 8 lutego 2016, 13:40
- Jednym z niedociągnięć pierwszej części było to, że nie mieliśmy odpowiedniego mechanizmu do opowiedzenia graczom "'jesteś taką postacią, w takim miejscu, z takimi otaczającymi cię ludźmi". Znaliśmy wszystkie odpowiedzi, ale nie mogliśmy ich odpowiednio dostarczyć - stwierdził Jesse Stern.
- Wyobraziliśmy sobie następną generację imigrantów przenoszących się na nadające się do zamieszkania planety. Zamiast skupiać się na tradycyjnym dla sci-fi podejściu chcieliśmy pokazać jak mogłoby to wyglądać od praktycznej strony, jak wyglądałyby statki, jakich maszyn użyto by do kopania, budowania czy formowania terenu, a także co stałoby się z nimi, gdyby przerobiono je na "instrumenty wojenne". Inspirowaliśmy się krzyżówką postępu technologicznego oraz nieuchronności konfliktów i wojen, chcieliśmy pokazać, jak mogłaby wyglądać taka wojna. W Titanfall 2 znajdziecie wiele scen, w których nauka łączy się z magią, ale gra będzie także brudna, realistyczna oraz ludzka - przekonuje Stern.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: http://www.gram.pl/news/2016/02/07/w-titanfall-2-znajdzie-sie-miejsce-dla-kampanii-fabularnej-gra-otrzyma-takze-swoj-serial.shtml
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu