World of Warcraft ma już 15 lat, tymczasem twórcy postanowili w związku z tym opublikować datę premiery specjalnej wersji World of Warcraft Classic.
Legendarne MMORPG ma już 15 lat, co jest wynikiem bardzo, bardzo dobrym wynikiem, szczególnie w obecnych czasach, kiedy to wiele produkcji nie jest w stanie przetrwać więcej niż kilka lat, a niekiedy nawet miesięcy. Blizzard chce ten rok uczynić wyjątkowym, wypuszczając 27 sierpnia specjalne serwery World of Warcraft Classic™, zabierające nas do okresu gdy jeszcze nikt o dodatkach nie myślał.
Niemalże całkowicie odświeżono stan świata z okresu 22 sierpnia 2006 roku, za co posiadacze abonamentu nie będą musieli dodatkowo płacić. Z pewnością z tej okazji serwery zagotują się i przyciągną część społeczności znów do rozgrywki. Od dzisiaj rozpoczynają się beta testy, w których udział będą mogli brać gracze zainteresowani i posiadający wykupiony abonament.
15 rocznica to także okazja do wzięcia udział w specjalnym 25-osobowym rajdzie w World of Warcraft: Battle for Azeroth™. To właśnie w nim staniemy do walki z najlepszymi bossami, przy okazji uzyskując w nagrodę cenne nagrody.
Twórcy zadbali również o edycję kolekcjonerską World of Warcraft 15th Anniversary Collector’s Edition zawierającą ok. 25-centymetrową figurkę Ragnarosa Władcy Ognia; przypinkę z podobizną smoczycy Onyxii z rodu czarnych smoków; podkładkę pod myszkę ozdobioną mapą Azeroth; wydruki grafik przedstawiające bogatą historię Azeroth; oraz dwa wierzchowce* – Alabastrowego Burzoszpona (Alabaster Stormtalon) i Alabastrowego Skrzydlatego Groma (Alabaster Thunderwing). Za niecałe 100 euro będziemy mogli zapewnić sobie to wyjątkowe wydanie.
- Prace nad World of Warcraft prowadzące do premiery gry w 2004 r. były ogromnym wyzwaniem – powiedział J. Allen Brack, prezes Blizzard Entertainment. - Podczas wczesnych testów tornado zerwało dach jednego z centrów danych gry. Blizzard miał jednak szczęście – naszym twórcom kibicowały setki, a potem tysiące i miliony ludzi na całym świecie. -
- Ekipę Blizzarda, podobnie jak naszych graczy, cieszyło to, że możemy oglądać Azeroth oczami bohaterów zamieszkujących ten świat i walczących o niego – dodał Brack. - Azeroth zawsze było miejscem pełnym wspaniałości i niebezpieczeństw, zwłaszcza w okolicach premiery WoW, gdy wszyscy mogli po raz pierwszy podziwiać widoki tej krainy i zapuścić się w jej podziemia. Dodatkowo twórcy gry mogli liczyć na wsparcie graczy, gdy zmagali się z różnymi problemami technicznymi, które zawsze towarzyszą grze o takiej skali. -
- To wczesne doświadczenie było dla Blizzarda niezwykle ważne. Nauczyło nas wiele o nas samych jako twórcach i wydawcach, a także o światowej społeczności graczy, do której z dumą należymy. Azeroth w World of Warcraft Classic bardzo różni się od krainy, którą znamy dzisiaj, ale uwielbiamy tę jej odsłonę i wszystko, co sobą reprezentuje. Z niecierpliwością czekamy, aż po raz kolejny zanurzymy się w ten niebezpieczny, wymagający i satysfakcjonujący świat, razem z nowymi i starymi przyjaciółmi. -
World of WarCraft Classic zadebiutuje 27 sierpnia 2019 roku na komputerach osobistych.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu