Tom Holland zachęca do zabawy w kampanii LEGO „Nie Przestawaj się Bawić”

lubiegrac news Tom Holland zachęca do zabawy w kampanii LEGO „Nie Przestawaj się Bawić”
Tom Holland zachęca do zabawy w kampanii LEGO „Nie Przestawaj się Bawić”



redakcja | 16 września 2025, 14:00

facebook banner

Tom Holland połączył siły z Grupą LEGO, aby zwrócić uwagę na znaczenie zabawy w każdym wieku. W ramach kampanii „Rebuild the World” powstał krótki film zatytułowany „Nie Przestawaj się Bawić”, w którym aktor wciela się w różne postacie, podkreślając, że zabawa to świadomy wybór, który może towarzyszyć nam przez całe życie.

Przeczytaj także:

W filmie, opartym na energetycznej muzyce zespołu AC/DC, Holland pokazuje, jak zabawa może manifestować się na wiele sposobów – od piłkarskiej gwiazdy, przez kreatywnego przedsiębiorcę, aż po postacie związane z kultowymi zestawami LEGO. Towarzyszą temu rekwizyty i kostiumy złożone z klocków, które zostaną także zaprezentowane na specjalnej wystawie w LEGO House w Billund.

Do projektu dołączają także bracia Toma – Harry i Sam, co podkreśla rodzinny charakter zabawy i jej wpływ na budowanie więzi.

Kreatywność kontra presja dorastania

Ważnym elementem kampanii są wyniki badań, które pokazują, że niemal połowa dzieci w wieku od 6 do 16 lat doświadcza presji, by szybciej dorosnąć. W Polsce aż 41% dzieci czuje tę presję, a połowa z nich zrezygnowała z zabawy z powodu opinii otoczenia, że jest to „niemodne” czy „dziecinne”. LEGO oraz Tom Holland chcą przeciwdziałać takim stereotypom i zachęcić do pielęgnowania wyobraźni.

„Uwielbiałem bawić się klockami LEGO jako dziecko. Z braćmi tworzyliśmy dzikie światy, a zabawa pomagała mi odkrywać otoczenie. Teraz, jako Playmaker LEGO, chcę pokazać, że zabawa jest ważna na każdym etapie życia” – mówi Tom Holland.

Za realizację filmu odpowiada kreatywny duet Los Pérez, znany z filmów pełnych energii i niezwykłej scenografii. Ich prace można podziwiać w reklamach największych marek, a teraz wnoszą nową jakość w świecie LEGO.

LEGO i zabawa – ponadczasowa misja

Grupa LEGO od lat promuje zabawę jako narzędzie rozwijania kreatywności i pewności siebie. Ich system oparty na klockach zachęca do nieustannego budowania i przebudowywania wyobraźni bez względu na wiek. Aktualna kampania wraz z udziałem Toma Hollanda ma przypominać, że dziecięca radość i kreatywność nie muszą zanikać z upływem lat.

Wystawa w LEGO House, prezentująca kostiumy i konstrukcje z filmu, pozwoli fanom bliżej poznać tę inicjatywę i na własne oczy zobaczyć, jak wyjątkowa jest wizja zabawy promowana przez LEGO i Toma Hollanda.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners