Wszystkich fanów gier mystopodobnych ucieszy lub też już ucieszyła wiadomość o premierze przygodówki logicznej, zatytułowanej Catyph: The Kunci Experiment. Gra jest projektem Simona Says: Play'a, który przy jej tworzeniu czerpał inspirację z serii Myst i Rhem.
Rozgrywka, to przeszło piętnaście godzin eksploracji różnorodnych lokacji, w tym pustyni, pokrytej lodem krainy, morza wypełnionego rtęcią, lasu i wielu, wielu innych. Podczas zabawy i wytężania mózgownicy, towarzyszyć nam będzie klimatyczna ścieżka dźwiękowa, stworzona przez grupę artystów, skrywających się pod nazwą KARREO. Gra charakteryzuje się także grafiką w dużej rozdzielczości, bowiem napawać się będziemy widokami w HD 1920x800. Oprócz tego twórca zaoferował graczom stopniowany poziom trudności od normalnego, czyli łatwego, po poziom przeznaczony dla bardziej wymagającego gracza. Dużym atutem Catyph: The Kunci Experiment, jest jak twierdzi autor przede wszystkim jej fabuła.
Przenosimy się zatem w przyszłość. Jest rok 2062. Mężczyźni Terra pozyskali dostęp do nowej technologii, dzięki przedmiotowi odkrytemu pięć lat temu, zwanego Cube. Decydują się zatem na eksplorację pobliskiego układu słonecznego w nadziei odnalezienia inteligentnej formy życia. I tak odkrywają planetę i jej księżyc Catyph Tyaah. Zbierając dane i próbki będą starali się uzyskać dostęp do kolejnych, siedmiu regionów księżyca. Gra czerpie garściami ze znanych gier logicznych, jakimi są Mysty, więc rozgrywka skupia się głównie na wędrowaniu po okolicy, zbieraniu informacji i rozwiązywaniu licznych zadań logicznych o różnym stopniu trudności. Projekt dostępny jest w dystrybucji cyfrowej na Steam w języku angielskim i francuskim.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu