Tamer Adas | 22 listopada 2015, 09:15
Deus Ex Bunt ludzkości był bardzo dobrą grą, posiadającą kilka problemów oraz niewygodnych rozwiązań. Mankind Divided zamierza jednak poprawić je wszystkie a zarazem stworzyć coś jeszcze lepszego.
Twórcy zdecydowali się (poprzednio) na wybór czarnego oraz złotego jak dwóch dominujących kolorów, tym razem będzie inczej, gdyż ludzkość znajdzie się w innym miejscu.
"Bunt Ludzkości traktował o oświeconej erze transhumanizmu, co dało początek czarno-złotej palecie kolorów. Zdecydowaliśmy się na czerń i złoto, ponieważ to kolory obecne na renesansowych malowidłach.
Teraz świat się silniej lęka transhumanizmu, więc zrezygnowaliśmy z tych barw. Nowy porządek jest powiązany z korporacyjnym feudalizmem , a inspiracja pochodzi ze średniowiecza - więcej desaturacji, tony niebieskiego, szarości i matowego brązu. Deus Ex: Rozłam Ludzkości nie będzie wyglądał, jakby ktoś się na niego odlał."
Bardzo ostra opinia, gdyż taka paleta kolorów uczyniła ten produkt bardzo wyjątkowym w całej branży. Czy teraz będziemy mogli liczyć na to samo? Mam co do tego wątpliwości...
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu