Maciej Gaffke | 26 października 2022, 12:40
PlayStation niedawno opublikowało obszerny materiał, w którym pracownicy Sony Santa Monica opowiadają o rozwoju God of War Ragnarok. Tym razem skupiono się na opracowywaniu systemu walki oraz kreowaniu przeciwników i ich umiejętności.
Sony wypuściło kolejny film, w którym deweloperzy z Sony Santa Monica opowiadają o swoich wrażeniach z pracy nad God of War. Mogliśmy dowiedzieć się więcej o ulepszeniach systemu walki, procesie tworzenia choreografii czy wprowadzonych zmianach do postaci Atreusa.
Zapoznaj się też z:
Materiał trwa prawie 9 minut i pojawił się na kanale PlayStation na YouTube. Kilku pracowników mówi, jak wyglądało opracowywanie systemu walki i czego można spodziewać się w nadchodzącym God of War Ragnarok. Jeden z nich wspomina, że trudno było dostosować odpowiedni poziom trudności przeciwników, aby gracz czuł się usatysfakcjonowany po ich pokonaniu.
Opowiedziano również o rozwoju Atreusa. W tej odsłonie wydoroślał i stał się bardziej samodzielny, prawdopodobnie nie raz zaskoczy graczy swoimi postępami. Rozwinięta zostanie też sama relacja Kratosa i Atreusa, twórcy zaoferują więcej mini-gier, z których główni bohaterowie będą mogli korzystać.
Przypomnijmy, że w pierwszym filmie, który przybliżał pracę nad grą, skupiono się na kształtowaniu historii. Materiał udostępniono na kanale PlayStation tydzień temu.
God of War Ragnarok ukaże się 9 listopada 2022 roku na PlayStation 4 oraz PlayStation 5.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu