Znany w ostatnim okresie streamer Tyler "Ninja" Blevins już niebawem przyjedzie do Polski! Dzięki firmie Red Bull będzie można się z nim zmierzyć!
Tyler "Ninja" Blevins okazał się równie dużym fenomenem co Fortnite, który jakby nie patrzeć zagwarantował mu sukces. To jego pierwszy przyjazd do Polski, który będzie w dodatku pełnił jako jeden z większych celebrytów w branży gier. 27-letni Amerykanin z Detroit zaczynał swoją karierę esportową w Halo, ale na szerokie wody wypłynął dopiero z tytułami Battle Royale. Zaczęło się od H1Z1 i PUBG, ale szczyty osiągnął ze wspomnianą produkcją Epic Games.
O jego popularności i fenomenie świadczą poniższe liczby:
20 mln subskrybentów na kanale na YouTube;
12 mln obserwujących na Instagramie;
blisko 400 mln wyświetleń streamów na Twitchu (najpopularniejszy kanał na świecie).
W świecie gamingu nie ma dziś większej gwiazdy. To spowodowało, że zaczął się mojawiać w tradycyjnych mainstreamowych mediach jak i na okładkach takich magazynów jak ESPN czy „New York Times". Kilkanaście dni temu Ninja witał Nowy Rok, grając na nowojorskim Time Square w towarzystwie jednego z najbardziej znanych piłkarzy - Neymara, przyciągając przy okazji tysiące fanów i setki tysięcy do transmisji w sieci.
Tyler przyjedzie do Warszawy na przełomie lutego i marca na specjalne wydarzenie - Ninja's Night Shift. Wielkie granie z Tylerem odbędzie się wieczorową porą. Szansę zagrania z Amerykaninem dostanie 500 graczy, którzy wykażą się najlepsi w konkursie prowadzonym na Instagramie oraz na stronie www.redbull.pl/ninjasnightshift. Zadaniem uczestników jest opublikowanie na Instagramie zdjęcia, filmu lub boomeranga pokazującego radość ze zwycięstwa podczas gry, oznaczając profil Red Bull Polska i dodając hashtag #ninjasnightshift. Zadanie z założenia nawiązuje do spontanicznych, żywiołowych reakcji Tylera podczas rozgrywki. Kolejnym krokiem jest wejście na www.redbulll.pl/ninjasnightshift i wypełnienie przygotowanego formularza. Pięciuset szczęśliwców będzie mogło wziąć udział w tej imprezie w stolicy. Konkurs obowiązuje od dzisiaj (14 stycznia) do 21 lutego 2019 roku.
Podczas głównego eventu rozgrywki będą się toczyć w tytuł Battle Royale w trybie DUO (dla duetów). Na graczy czekać będzie aż 5 rund eliminacji, z których do ścisłego finału przejdzie w jedynie najlepsza 98 osób. Zwieńczeniem wszystkiego będzie pojedynek w 3 rundach z Ninją i jego partnerem, którego poznamy dopiero za jakiś czas.
Ponadto od dzisiaj do 25 marca prowadzona jest także aktywacja konsumencka pod hasłem „ŻEBY WYGRYWAĆ JAK NINJA", w której do wygrania jest aż 5 tysięcy nagród! Wśród nich znajdziemy m.in. opaski sygnowane Ninją czy specjalne podkładki pod mysz. Aby je mieć, należy kupić dowolną puszkę lub multipack Red Bulla w dowolnym sklepie na terenie całej Polski, zachować paragon i zarejestrować zakup na stronie www.redbull.pl/ninjasnightshift w zakładce KONKURS oraz odpowiedzieć na przygotowane, krótkie pytanie. Co tydzień nagradzanych będzie aż 500 szczęśliwców.
Z okazji aktywacji konsumenckiej skierowanej do środowiska gamingowego Red Bull w Polsce wprowadził również na rynek limitowaną puszkę właśnie z wizerunkiem Tylera Blevinsa. Ta dostępna jest wyłącznie w sieci sklepów Żabka.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu