Ultimate Fishing Simulator ukazało się na sam koniec sierpnia tego roku, tymczasem produkcja polskich firm - Bit Golem i Ultimate Games S.A. doczekała się ogłoszenia, że planowane są już wydania na nowe platformy, które trafią w pierwszym i czwartym kwartale przyszłego roku.
Co ciekawe wersje na PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch trafią w Europie i w Stanach Zjednoczonych nie tylko do cyfrowych sklepów, ale także do fizycznego obiegu za sprawą wydań pudełkowych.
- Gra w wersji PC spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem – po wyjściu z Early Access blisko 90 proc. recenzji wystawionych na platformie Steam było pozytywnych, a łącznie, czyli licząc także recenzje wystawione w fazie Early Access, odsetek pozytywnych recenzji sięga obecnie 81 proc. Równie pozytywne okazały się recenzje, w których oceny punktowe oscylują zazwyczaj w granicach 8/10, a nie brak też jeszcze wyższych ocen. Można więc stwierdzić, że Ultimate Fishing Simulator to najlepiej oceniana w ostatnich latach gra wędkarska – mówi CEO Ultimate Games S.A., Mateusz Zawadzki.
- W kolejnych miesiącach skupimy się na pracy nad skonwertowaniem Ultimate Fishing Simulator na konsole, uwzględniając przy tym oczywiście specyfikę poszczególnych platform, by móc zaoferować konsolowym graczom jak najwyższą jakość. Równocześnie pracujemy nad płatnymi dodatkami, które również będą dostępne na konsolach. Pierwszy z nich to dodatek wprowadzający całkiem nowe łowisko i kolejne gatunki ryb – premierę tego DLC na platformie Steam planujemy na końcówkę 2018 r. W sumie pojawi się pięć różnych dodatków, które będą wydawane co kwartał – wyjaśnia project manager w Ultimate Games S.A., Rafał Jelonek.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Super sprawa byłaby dla mojego teścia np. ktory uwielbia lowienie ryb.