Tamer Adas | 28 grudnia 2020, 13:15
Zimowa Wyprzedaż na Steam 2020 wystartowała, dzięki czemu możemy się zapoznać z takimi tytułami jak Bug Academy czy Bad Dream Fever w niskich cenach! Jak firma ocenia ten czas?
Kolejna wielka wyprzedaż na platformie Valve wystartowała, zapewniając nam do 5 stycznia 2021 roku, do godziny 19:00, okazję do nabycia masy tytułów, dostępnych w niezwykle atrakcyjnych cenach. Nie inaczej jest w tym trudnym, męczącym roku.
Wiele firm, w tym także licznych przedstawicieli polskiej branży gier, gwarantuje nam okazję do rozszerzenia swojej biblioteki oraz wykorzystania wolniejszego i spokojniejszego czasu na przełomie 2020 i 2021 roku, w oczekiwaniu na lepszą pogodę i możliwość spokojnego spędzenia czasu z wieloma ludźmi.
Najlepszym tego przykładem jest Ultimate Games S.A., które zdecydowało się przecenić wiele, propozycji w tym nawet na poziomie -90%. Wydawca przecenił na tym poziomie tak jakościowe propozycje jak Escape Doodland, przygodówki Earthworms, Bad Dream Fever, Bad Dream Coma czy wyśmienite Bug Academy, ponadto taniej będziemy mogli wybrać się na wirtualne ryby w ramach Ultimate Fishing Simulator.
Zapraszamy Was również do zapoznania się z poniższym wywiadem z Panem Mateuszem Zawadzkim, prezesem zarządu Ultimate Games.
Jak oceniacie Zimową Wyprzedaż na Steam? Czy wyróżniają się one czymś względem pozostałych, regularnych edycji?
Zimowa Wyprzedaż na Steam jest szczególna, ponieważ w jej trakcie notujemy największą sprzedaż gier z naszego portfolia.
Czy generalny zimowy “szał zakupowy” ma miejsce także w przypadku zakupów cyfrowych gier? Jakby nie patrzeć, pudełko pod choinką prezentuje się lepiej niż kod czy bezpośrednia obecność na cyfrowych półkach?
Gry są popularnym prezentem wybieranym pod choinkę. Producenci i wydawcy chętnie korzystają z nowych technologii i ich możliwości, a kod aktywacyjny coraz częściej dotyczy również płyt.
Czy spodziewacie się jakichkolwiek zmian w tym roku? Czy sytuacja w ciągu ostatnich miesięcy wpłynie na tegoroczne rezultaty finansowe?
Obecny rok, mimo że jest trudnym okresem, nie wpłynął negatywnie na branże gamingową. Zainteresowanie grami było na tyle duże, że sytuacja w ciągu ostatnich miesięcy krótkoterminowo wpłynęła pozytywnie na nasze wyniki finansowe.
Na ile istotne jest to wydarzenie w Waszym kalendarzu? Czy jest to swego rodzaju zamknięcie tego trudnego roku?
Z naszej perspektywy rok 2020 był udany i satysfakcjonujący. Za nami wiele premier, dużo nowych gier, powiększenie zespołu oraz rozwój grupy kapitałowej.
Czy Wasze gry biorą udział w Zimowej Wyprzedaży?
Tak, dołączyliśmy do akcji Zimowe Wyprzedaże na Steam, gdyż chcemy, aby gracze mogli poznać nasze tytuły i nabyć je w atrakcyjnej cenie. Wydarzenie jest dla nas również ważne z perspektywy sprzedaży.
Czy mniejsza liczba premier gier AAA jesienią 2020 może przełożyć się na lepsze wyniki podczas Zimowej Wyprzedaży?
Nie sadzę, aby mogłoby to mieć bezpośredni wpływ na naszą działalność, gdyż poruszamy się w sektorze gier indie.
Ultimate Games S.A. notowane jest na GPW, natomiast Art Games Studio S.A. znajduje się na NewConnect.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu