Agata Dudek | 2 maja 2022, 23:00
Unfortunately Ninja, retro przygodówka niezależnego twórcy, Marco Ronco, z kampanią finansową na Kickstartrze i aż czterogodzinną wersją demonstracyjną.
Na Kickstarterze trwa właśnie kampania finansowa klasycznej przygodówki point and click, wykonanej w retro graficznym stylu, stworzonej przez niezależnego twórcę, o tytule Unfortunately Ninja. Przy okazji możemy sprawdzić bardzo długie demo.
Zapoznaj się także z: Eldest Souls Depths of the Forgotten to debiutująca dziś darmowa aktualizacja ze sporą dawką nowości!
Na Kickstarterze ruszyła kampania finansowa przygodówki w klasycznym stylu "wskaż i kliknij", tworzonej przez fana klasycznych przygodówej, niezależnego włoskiego twórcę, Marco Ronco. Gra nosi tytuł Unfortunately Ninja i jest przygodówką wykonaną w retro graficznym stylu, w pikselowej grafice. Twórca zamierza wydać grę w w trzech aktach. Obecnie oferuje wersję demonstracyjną i to dość wyjątkową i nietypową, bowiem zawierającą cały pierwszy akt, którego przejście przewidziane jest na aż cztery godziny, czyli często dłużej niż pełne wersje gier przygodowych.
Unfortunately Ninja to jak wspominaliśmy klasyczna gra przygodowa, która przenosi gracza do Hikari w Japonii, do roku 1992, kiedy to nasz bohater, imieniem Akio jest niemal świadkiem porwanie swojej mamy przez Ninja. Kobietę porywa trzech mężczyzn wyglądających jak klasyczni japońscy wojownicy. Akio widzi, że jego matka jest nieprzytomna. Przyglądając się staremu zdjęciu postanawia udać się do dziadka, który jest mistrzem akademii Ninja. Wsiada zatem do autobusu, z zamiarem uratowanie matki.
Przeczytaj również:
Gra jest stworzona, jak wspominaliśmy przez miłośnika klasycznych point&clicków. Twórca zamierza zagrać graczy do aż 150 lokacji, gdzie będziemy mieli okazję poznać rożne dziwne postaci. Gra bazuje na interfejsie znanym z gier Monkey Island i Thimbleweed Park i oferuje trzy zakończenia, o których decydują wybory graczy. Te pozwolą także odblokować nowe postaci i ukryte lokalizacje. Zagadki w grze, których tu nie braknie, można będzie rozwiązywać na wiele sposobów.
Rozgrywce towarzyszyć będzie klimatyczna muzyka, do której soundtrack stworzył Cesar Lefiñanco. Twórca, w zależności od celu, jaki uda się osiągnąć w kampanii na Kickstarterze, zamierza zlokalizować grę także w języku niemieckim i hiszpańskim. Jest pomysł na wydanie jej także na Apple i Android.
Premiera gry w wersji na komputery osobiste PC, Mac oraz Linux, na Steam oraz GOG.com przewidziana jest na rok 2023.
Wesprzyj projekt na Kickstarterze
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu