Konflikt Camarilli i Anarchów zbliża nam się z każdym dniem prac polskiego studia Draw Distance, które dziś zdecydowało się podzielić kolejnymi informacjami dotyczącymi rozgrywki oraz jej charakterystyki bazującej na 5. edycji uniwersum Vampire: The Masquerade!
Świat Mroku już wkrótce pozwoli nam wsiąknąć w to wydarzenie, przy okazji podejmując decyzje, które będą miały nawet wielkie konsekwencje dla zgromadzonych. Nic nie jest tutaj oczywiste, zatem będziemy musieli się nieźle napracować, aby nie tylko przetrwać, ale także osiągnąć swoje cele.
Opowieść bazuje na dotychczasowych dokonaniach cyklu w formie odpowiedniej zarówno dla absolutnie "świeżych" graczy jak i najbardziej zaangażowanych fanów tego uniwersum.
Jako nowy wampir wpadniemy do określonego świata, w którym panują określone zasady wynikające zarówno z samej Maskarady jak również ze struktury, granic oraz zasad dla poszczególnych frakcji. Camarilla ma charakter wręcz autorytarny, natomiast Anarchowie stawiają na wielką wolność, która może być bliska nawet zwykłej anarchii. Dziejący się spisek i nasza rola nie ułatwią nam zabawy, przy okazji zachęcając nas do odciśnięcia swojego piętna na społeczeństwie, które kryje wiele, wiele tajemnic. Swoją podróż rozpoczniemy od pierwszej ze wspominanych frakcji, lecz z z czasem będziemy mogli poznać czy dołączyć także do innych.
Rozgrywka koncentrować się będzie na interaktywnych historiach, które pozwolą nam lepiej zrozumieć charakterystykę Kainitów, zdobędziemy Dyscypliny, rozwijać będziemy swoje wartości oraz będziemy mniej czy bardziej kształtować modyfikowanie postępowania.
Wampir, jak to wampir będzie spożywał krew, a nasz głód będzie regularnie rosnąć i konieczny będzie do zaspokojenia. Nie możemy jednak tego zrobić na oczach wielu zwykłych ludzi... z resztą jeżeli nie będziemy najedzeni to przemienimy się na moment w Bestię. To ona będzie odbierać nam Człowieczeństwo, poczytalność oraz może utrudnić dalsze działania.
Człowieczeństwo stanowi bezpośrednie zakorzenienie w systemie moralnym, a co za tym idzie każda nasza decyzja będzie modyfikować nasz poziom, nasze zachowania oraz otworzy lub zamknie pewne ścieżki.
Nie można także zapomnieć o Drugiej Inkwizycji, czyli międzynarodowej organizacji łowców wampirów polującej na nieuważne i słabe okazy, nie potrafiące utrzymać się w ramach systemu Maskarady.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu