Tamer Adas | 20 czerwca 2022, 06:05
11 bit studios oraz Fool's Theory zdecydowały się zaprezentować zajawkę wideo Projektu Vitriol, rozwijanego wspólnie tytułu z rosnącą skalą i potencjałem.
Wydawca z twórcami zdecydował się zaprezentować pierwszą zajawkę wideo swojego projektu o budżecie wynoszącym 17 milionów złotych, dzięki któremu możliwe było zrealizowanie w pełni voice actingu oraz sesji motion capture.
Tytuł od czasu współpracy pomiędzy oboma polskimi spółkami rozrósł się, oferując jeszcze lepsze odwzorowanie warunków Warszawy na początku XX wieku, w trakcie caratu rosyjskiego.
Jednym z celów było zapewnienie realistycznych realiów epoki, ubranych w magiczną rzeczywistość, ezoterykę oraz mrok, znajdujący się gdzieś na boku i czekających na odpowiedni moment do wyłonienia się. To właśnie wizja oraz przesłanie przekonały 11 bit studios do zainwestowania w projekt Fool's Theory, zbliżając z czasem współpracę z twórcami.
Przy tej okazji wydawca zdecydował się ogłosić, że Moonlighter rozszedł się w 2 milionach kopii, a Children of Morta w okrągłym milionie, co potwierdza, jak spory sukces osiągnęły te tytuły niezależne.
Zapoznaj się również z:
Nasza gra to głębokie, moralnie niejednoznaczne RPG oparte na narracji – mówi Jakub Rokosz, CEO/Project Lead w pracującym nad grą studio Fool's Theory. - Ale pozwólcie, że ujawnię trochę prawdziwej esencji: gra dotyczy ezoterycznej strony rzeczywistości, mrocznej części świata, której większość z nas nie widzi i nie jest jej nawet świadoma. Ale ciemność ciągle tam jest i czai się za każdym rogiem. Zerka na nas uważnie z cienia i niezależnie od tego, czy jesteśmy tego świadomi czy nie, zbiera swoje żniwo i upewnia się, że będziemy mieli wobec niej dług do spłacenia. Historia Vitriola zaczyna się w miejscu i czasie, w którym rzeczywistość, folklor, energia i mistycyzm spotkały się w tyglu: w Warszawie początku XX wieku będącej pod caratem Rosji. Globalne ujawnienie projektu Vitriol odbędzie się tego lata! -
Nieustannie rozwijamy naszą wizję sensownej rozrywki z przesłaniem i tego, co ona oznacza dla studia i gier które firmujemy – mówi Marek Ziemak, External Development Director w 11 bit studios. - Ale takie osiągnięcia jak powyższe dowodzą, że sukcesy artystyczny i komercyjny mogą Iść w parze. I nie zamierzamy na tym poprzestawać, ponieważ nasz zespół nieustannie szuka nowy projektów i rozmawia z wieloma utalentowanymi deweloperami z całego świata. -
Projekt Vitriol mamy lepiej poznać latem bieżącego roku.
Growa spółka 11 bit studios S.A. to jedna z kilku polskich firm obecnych na Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW). Firma notowana jest w ramach między innymi indexu WIG.GAMES.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu