Tamer Adas | 11 sierpnia 2021, 14:00
Vivid Games oficjalnie podzieliło się wynikami za lipiec 2021 roku, bazując na kolejnych sukcesach Real Boxing czy Eroblast.
Rodzima spółka podzieliła się swoimi rezultatami finansowymi w ostatnich miesiącach, prezentując przychody na poziomie 2,16 milionów złotych ze stratą 150 tysięcy netto.
Największy udział gier w przychodach wygenerowały Real Boxing oraz Eroblast. Widoczne było także Knight Fights 2, które niedawno zadebiutowało na rynku.
Obecnie trwają prace nad kolejnymi propozycjami pokroju Mythical Showdown (etap testów), Mobbles Cards (trzeci etap soft launchu) czy OmNom Golf i OmNom Crafters.
Zapoznaj się również z: EA Sports zapowiedziało co zamierza wprowadzić do trybu Ultimate Team w FIFA 22
Przychody wygenerowane w lipcu są najwyższymi w tym roku. Głównym kosztem obciążającym wynik były wydatki na płatne pozyskanie użytkowników. Zainwestowaliśmy w ten cel niemal dwukrotnie więcej niż w czerwcu i widzimy coraz wyższe zwroty z inwestycji. Zwrot wydatków poczynionych w ostatnich dniach lipca powinien być widoczny w wyniku za sierpień – podkreśla prezes zarządu Jarosław Wojczakowski.
Real Boxing 2 zainstalowało w lipcu 730 tys. nowych użytkowników, a przychody z gry to ponad 260 tys. USD. Jesteśmy ogromnie zadowoleni z efektów naszej pracy. Lipiec to kolejny z rzędu miesiąc, w którym tytuł poprawia metryki w konsekwencji dokonywanych aktualizacji. Retencja krótkoterminowa zwiększyła się do ponad 30%, co w połączeniu ze wzrostem efektywności UA zapewnia dobre perspektywy na kolejne miesiące – mówi Bartosz Biniecki, product owner marki Real Boxing.
Od momentu premiery Eroblast pobrało już niemal 0,4 mln użytkowników. Tytuł najlepiej monetyzuje się w USA, skąd pochodzi ponad połowa płacących graczy. Widzimy pozytywny wpływ kolejnych aktualizacji na zaangażowanie użytkowników. W planach na sierpień mamy dużą kampanię UA i kolejny update. W Knight Fights 2 wprowadzamy eventy, które także powinny pozytywnie wpłynąć na zaangażowanie. W lipcu przeprowadziliśmy testy nowych metod płatnego pozyskiwania użytkowników a tytuł pobrało niemal 600 tys. nowych graczy – podsumowuje Patryk Batko, product owner tytułów.
Vivid Games S.A. obecne jest na parkietach Giełdy Papierów Wartościowych.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu