Real Boxing 2 okazuje się ponownie kołem zamachowym Vivid Games S.A. które uzyskało znakomite rezultaty finansowe z okrągłym milionem złotych zysków.
W zeszłym miesiącu wspominaliśmy Wam o sukcesie Real Boxing 2, które po zakończeniu współpracy z właścicielem marki Rocky, ponownie radzi sobie doskonale.
Polska firma w pierwszym kwartale 2020 roku może się pochwalić świetnymi rezultatami z przychodem na poziomie 4,9 miliona złotych, z czasem zysk netto to okrągły milion złotych.
RB 2 znalazł się na 1 miejscu w kategorii gry sportowe w Wielkiej Brytanii, 5 w Stanach Zjednoczonych oraz 8 wśród wszystkich gier pobieranych w UK.
Plan na 2020 rok zakłada, że firmie uda się wypracować 19 milionów złotych przychodów z zyskiem 3 miliony netto, zatem oba rezultaty się przybliżyły, a wiele mocnych tytułów jeszcze nie ukazało się.
- Sprzedaż rośne. W pierwszym kwartale bieżącego roku wygenerowaliśmy dwa razy więcej przychodów niż roku temu i trzy razy więcej porównując miesiąc do miesiąca. To m.in. efekt nakładów marketingowych - w pierwszym kwartale zainwestowaliśmy łącznie 0,9 mln zł w Real Boxing 2 oraz oraz Gravity Rider Zero z czego większą część w drugiej połowie marca - zwroty z tego okresu nie są jeszcze widoczne w wynikach. Przejściowo większa sprzedaż to również następstwo większego zainteresowania grami w związku z COVID-19 i korzystnych dla branży kursów walut - komentuje Remigiusz Kościelny, prezes zarządu Vivid Games.
- Zwiększamy skalę nakładów finansowych, będziemy uruchamiać kolejne kraje, spodziewamy się dalszych wzrostów sprzedaży zarówno w kwietniu jak i całym drugim kwartale. - zapowiada Kościelny.
- Prognozy zakładają dalszy dynamiczny wzrost sprzedaży na przestrzeni roku, tym niemniej zarówno w lutym jak i w marcu przychody są wyższe od naszych założeń. Po udanej premierze Pocket Mini Golf w kwietniu na Nintendo Switch trafi Gravity Rider, czwarta gra z naszego portfolio. Jesteśmy spokojni o prognozy- podkreśla Kościelny.
Real Boxing 2 jest dostępne na urządzeniach mobilnych z iOS oraz Android, wersja na Nintendo Switch jest w opracowaniu. Real Boxing 2020 powstaje i nie ma ostatecznej daty premiery, tytuł powinien zagościć w drugim półroczu 2020 roku.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu