Gunther | 23 listopada 2015, 19:20
Twierdzą tak analitycy z Superdata. Według raportu przygotowanego przez firmę, do końca roku 2017 urządzenia kategorii VR będą gościć w aż 70 milionach gospodarstw domowych. Analitycy szacują, że rok 2017 przyniesie osiem miliardów przychodu ze sprzedaży samych urządzeń. Kolejnych sześć miliardów dolarów przychodu wypracują gry oraz oprogramowanie dedykowane urządzeniom VR.
Raport opublikowano przy okazji piątkowej premiery Samsung Gear VR, stworzonego z myślą o Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, S6 Edge Plus oraz Galaxy Note 5. Jeszcze przed końcem tego roku użytkownicy mieliby nabyć 18 milionów gogli lub headsetów VR. Urządzenia ponoć najpierw rozgoszczą się na smartfonach, a dopiero z czasem podbiją konsole.
Badania przeprowadzone przez Superdata wykazały, że 31 procent amerykańskich graczy ma w planach kupno PlayStation VR, co powinno przełożyć się na sporą część z szacowanej na 11 milionów grupy posiadaczy konsoli. Równie dobry wynik może zostać wypracowany na PC - Oculus Rift ma szansę znaleźć się w domach 18 procent amerykańskich graczy komputerowych. Obydwa urządzenia zadebiutują w przyszłym roku.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu