Tamer Adas | 14 września 2015, 13:30
"To wielki świat. Nigdy jednak nie było naszą ambicją, by stworzyć możliwie największy świat - nie o to w tym chodzi. Chodzi o jakość podróży, o jakość taktycznej walki przeciwko maszynom. Jest to jednak rozległy świat gwarantujący długie godziny eksploracji w tym post-postapokaliptycznym świecie" - stwierdził Hermen Hulst. "Siłą Horizon jest według mnie to, że wszystko w grze zostało stworzone w jakimś celu, wszystko jest spójne. Jest wiele spoistości między plemionami i relacjami Aloy z nimi, z maszynami, robotycznymi stworzeniami w grze, ich funkcjami, tym jak na siebie wzajemnie wpływają. Gdyby wszystko to przemyśleć, jawi się jeden wielki plan."
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Oby ten swiat nie byl "za bardzo" otwarty bo w takim przypadku bedzie duzo reczy ktorych nie odkryjemy podczas rozgrywki.