Studio Hello Games umożliwiło graczom tworzenie własnej muzyki za sprawą najnowszej aktualizacji i narzędzia ByteBeat.
No Man's Sky ukazało się w 2016 roku i było tak zabugowane, że praktycznie rozgrywka była nie możliwa. Studio Hello Games nie zostawiło fanów elektronicznej rozgrywki na lodzie jak Bethesda (Fallout 76) ale sukcesywnie i szybko zaczęli naprawiać swój flagowy produkt. Ponadto autorzy cały czas usprawniają grę, wprowadzając co chwila nowe aktualizacje.
Najnowszy patch o numerze 2.24 ukazał się 16 grudnia i wprowadza do gry ciekawe narzędzie o nazwie ByteBeat. Dzięki niemu gracze będą mogli stworzyć własne utwory muzyczne, które będą im towarzyszyć podczas rozgrywki. Edytor ten podczas pierwszego uruchomienia generuje jeden utwór proceduralnie, a przy pomocy potężnego zestawu mniejszych narzedzi, użytkownik może w prosty sposób zmienić między innymi temp, oktawę, tonację, a nawet dodawać kolejne instrumenty. Dodatkowo istnieje opcja synchronizacji kilku edytorów.
ByteBeat to owoc pracy jednego z programistów Hello Games, który sporo czasu spędził na jego tworzeniu. Twórcy podkreślają, że edytor ten jest także efektem wsłuchania się w potrzeby fanów.
No Man's Sky ukazało się w sierpniu 2016 roku na komputery osobiste PC oraz konsolę PlayStation 4, a w 2018 roku gra ukazała się również na Xbox one.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu