Warhammer 40,000 i World of Tanks w Good Loot taniej, Tripwire Interactive zmienia strategię, dobry czas 7Levels - Krótkie Info

lubiegrac news Warhammer 40,000 i World of Tanks w Good Loot taniej, Tripwire
Warhammer 40,000 i World of Tanks w Good Loot taniej, Tripwire Interactive zmienia strategię, dobry czas 7Levels - Krótkie Info



Tamer Adas | 18 maja 2021, 12:15

Warhammer 40,000 i World of Tanks w Good Loot taniej, Tripwire Interactive zmienia strategię pracy, a 7Levels zalicza dobry czas. Więcej w Krótkie Info!

Good Loot zdecydowało się przecenić kolejną porcję produktów, tym razem są związane z tak mocnymi markami jak World of Tanks oraz Warhammer 40 000. Ubrania oraz akcesoria z nimi związane osiągają oceny nawet o 60% niższe.

 

Vigor trafiło do wyprzedaży na Nintendo Switch, gdzie gra weszła w etap 8. sezonu z wielką dawką mroźnej zawartości!

 

Kobra Paige i Vidi Dolev w swoich wywiadach podzielili się wrażenia z odgrywania swoich ról w grze Of Bird and Cage.

 

Przeczytaj też: iiyama G-Master G2770QSU i GB2570HSU Red Eagle to nowe superszybkie monitory z opóźnieniem 0,5 ms

 

Tripwire Interactive zdecydowało się wykorzystać aktualną sytuację na świecie, wprowadzając model współpracy nowej generacji, w ramach którego celem będzie uzyskanie jak największej elastyczności.

 

Gods Will Fall doczekało się udostępnienia pierwszej części rozszerzenia Valley of the Dormant Gods, otwierającej przed graczami nowe pole zabawy i przygód.

 

7Levels zalicza bardzo udany początek 2021 roku, w samym pierwszym kwartale przychody wzrosły do 0,64 milionów złotych, na co złożyła się udana premiera Jet Kave Adventure.

Na wyniki w pierwszym kwartale 2021 roku wpływ miały dwie premiery - naszej największej dotychczasowej gry Jet Kave Adventure na Xbox Series X i PC oraz wydanie Football Cup 2021 na konsoli Nintendo Switch. Intensywnie pracujemy nad rozbudową naszego portfolio na wszystkich platformach, a obrana przez nas strategia zaczyna przynosić efekty. Docelowo pragniemy, aby back-catalog spółki stanowił stabilne źródło przychodów - komentuje Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

 

Wierzymy, że dzisiejsze premiery podtrzymają trend z pierwszego kwartału bieżącego roku. Planujemy wzmacniać nasze portfolio wydawnicze, tworząc i portując tytuły wysokiej jakości. Seria Warplanes dobrze wpasowała się w gusta użytkowników konsoli Nintendo Switch i liczymy, że kolejna gra autorstwa Home Net Games, Space Commander: War and Trade również znajdzie grono oddanych fanów - kończy Krzysztof Król.

 

Zapoznaj się również z: Life of Delta, klasyczna przygodówka w post-apokaliptycznym świecie, której wydawcą jest Daedalic Entertainment

 

Bike Baron 2 już 27 maja ma trafić oficjalnie na urządzenia z systemem iOS, zapewniającym graczom efektowne, motocyklowe doznania!

 

Mighty Goose doczekało się ogłoszenia daty premiery, która nastąpi już 5 czerwca 2021 roku. To właśnie wtedy gęś bohater wyruszy w swą podróż.

 

Eroblast cyfrowych symulator randek doczekał się ogłoszenia daty premiery, która na Androidzie oraz iOS jest dniem 22 czerwca 2021 roku.

Wprowadzone zmiany dały nam też dwukrotny wzrostu ARPU na kluczowych rynkach. Aktualnie trwają szeroko zakrojone AB testy kolejnych rozwiązań monetyzacyjnych oraz kreacji UA. Prowadzimy również testy focusowe i monitorujemy oceny graczy, dzięki feedbackowi społeczności wprowadziliśmy na przykład album ze zdjęciami postaci. Czwarty soft launch będzie kluczowym ze względu na weryfikację metryk i przygotowanie gry do premiery – dodaje Batko.

Wynik netto za kwiecień został obciążony m.in. przez jednorazowe wydatki związane z uruchomieniem nowego biura w Bydgoszczy oraz koszty płatnego pozyskania użytkowników. Przychody utrzymują się na stabilnym poziomie. W ostatnich tygodniach zabezpieczyliśmy zaplecze finansowe pod kolejne inwestycje i spłaciliśmy przed czasem wszystkie zaplanowane na 2021 rok raty układowe. Środki zaoszczędzone na odsetkach także planujemy przeznaczyć na rozwój. Chcemy jednak skupić się nie tylko na pozyskiwaniu nowych tytułów, ale równolegle zadbać o wykorzystanie potencjału tych, które już teraz zarabiają dla nas najwięcej. W naszej ofercie mamy tytuły free-to-play i bazując na doświadczeniu wiemy, że największe przychody w tym modelu nie pojawiają się od razu po premierze. Potrzeba czasu, by zaangażować graczy i stałego wsparcia tytułu, by tego zaangażowania nie stracić. W długofalowej perspektywie to zaangażowanie graczy jest gwarancją wysokich i stabilnych przychodów. Z jednej strony stawiamy więc na analizę danych o graczach z wykorzystaniem machine learningu i stosujemy efektywną strategię UA, z drugiej zwiększamy dostępność angażujących ofert. Real Boxing 2 i Knights Fight 2 to pozycje z bardzo liczną grupą odbiorców, których preferencje znamy i do których staramy się jak najlepiej dostosować. Celem na najbliższe miesiące jest istotne zwiększenie retencji długoterminowej i zaangażowania graczy. W kilkumiesięcznej perspektywie oczekujemy odzwierciedlenia tych działań w przychodach – podkreśla Jarosław Wojczakowski, prezes Vivid Games. 

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacje prasowe

Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners