Premiera Warhammera 40000 Dawn of War III odbędzie się już niebawem, tymczasem SEGA oraz Relic Entertainment przedstawiają doktryny oraz personalizację armii.
Warhammer 40000 Dawn of War III skupione jest wokół wojny pomiędzy Krwawymi Krukami frakcji Space Marines; Eldarami z Biel-Tan oraz Złymi Gwiezdni Orkami. To jest jednak tylko jedna część całej gry, gdyż w trybie wieloosobowym będziemy mogli skorzystać również inne frakcje oddziałów, Craftworldów oraz klanów. Deweloperzy udostępnią możliwość stworzenia własnej grupy walczącej pod naszym dowództwem.
Warhammer 40000 Dawn of War III - Malarz Armii
Malarz Armii to specjalne narzędzie które posłuży nam wybrać jednostki liniowe, aby móc je artystycznie dopracować na swoją własną modłę. Do dyspozycji otrzymamy aż 50 presetów, to dzięki nim będziemy mogli jednoznacznie wyróżnić się na wirtualnych polach walki. Twórcy deklarują, że umieścili tysiące różnych kombinacji, nasze schematy kolorystyczne zostaną zastosowane również na budynkach oraz na ekwipunku naszych elitarnych jednostek.
Swoją drogą, jak się okazało elitarne jednostki otrzymają mistrzowskie skórki, które odblokujemy za pomocą zdobytych punktów doświadczenia.
Zestaw Mistrzów Wojny dostępny jest w zamówieniach przedpremierowych, dla zainteresowanych kupnem w tej chwili przygotowane zostały skórki:
The Dark Queen dla Lady Solaria,
The Ghost Seer dla Farseer Taldeer,
Big Kustom skin dla Beauty.
Warhammer 40000 Dawn of War III - Doktryny
Doktryny to zupełnie nowe sposoby zabawy. Po wybraniu frakcji i jednostek elitarnych odblokuje nam "nowe poziomy gry taktycznej". Stosować je będziemy podczas dostosowywania własnych jednostek do swojego stylu gry. Czasem będą polegać na aktywnych, a czasem pasywnych umiejętnościach, ich moc jest tak duża, że mogą okazać się decydujące o zwycięstwie, bądź porażce.
Doktryny Elitarne dzielą się na dwa typy - Dowództwo orazObecność. Każdą z nich przydzielimy do swojego oddziału (jedna na oddział). Oto one:
Doktryna Slam Barrier Gabriela Angelosa dodaje nowe cechy do umiejętności Dreadnought’s Slam – umiejętność tworzy chwilową barierę, która absorbuje strzały i odbija pociski.
Doktryna Ostatniej Szansy Elar Farseer Machy pozwala jej pomóc przyjacielskim elitarnym jednostkom. Kiedy zdrowie waszyego elitarnego oddziału spadnie do zera, zamiast zginąć, zapadną one tymczasowo w Letarg i Leczą się.
Doktryna Gorgutz’s Keep Trukk’n sprawia, że jednostki, które zostały zrzucone z Trukkó zyskują tymczasowa Tarczę oraz Unik na określonym obszarze.
Doktryny Armii nadają naszym pododdziałom buffy i różnego typu efekty wspomagające umiejętności. Każda z nich jest unikatowa dla każdej z frakcji, jednakże te również możemy podzielić na trzy kategorie:
Orkowa Doktryna Slice ‘Em ulepsza umiejętność Defkopta’s Buzzsaw Blitz. Teraz będą ‘przyczepiać się’ do pierwszego budynku lub jednostki, z którą się zderzają, spowalniając i uszkadzając je w czasie.
Doktryna The Space Marine, przy użyciu umiejętności Zwiadowczego Uderzenia, pozwala jednostkom Zwiadowców, pozostającym w ukryciu spowodować dodatkowe obrażenia podczas pierwszego wykonanego ataku.
Elderska doktryna Webway Holo-field dodaje Bramie Osnowy umiejętność uruchomienia ogromnego holo-fielda, gwarantując ukrycie Bramy Osnowy i jednostek znajdującym się w jej zasięgu.
Dawn of War III wydaje się być naprawdę dobrze rozbudowaną produkcją z olbrzymim potencjałem na uniknięcie sporych problemów z monotonnością. Jednakże dostrzegam w tych systemach pewien problem - gracze mogą bardzo szybko mechanikę rozszyfrować oraz stworzyć dwa/trzy sposoby na stworzenie tego jedynego, właściwego buildu.
Warhammer 40,000: Dawn of War III zadebiutuje już 27 kwietnia 2017, tylko na komputerach osobistych.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu