Warhammer Age of Sigmar Tempestfall doczekał się przedpremierowego zwiastuna, gdy Carbon Studios zalicza świetne wyniki!

lubiegrac news Warhammer Age of Sigmar Tempestfall doczekał się przedpremierowego
Warhammer Age of Sigmar Tempestfall doczekał się przedpremierowego zwiastuna, gdy Carbon Studios zalicza świetne wyniki!



Tamer Adas | 12 listopada 2021, 23:35

Carbon Studios zaprezentowało zwiastun przedpremierowy z rozgrywką z Warhammer Age of Sigmar Tempestfall, mogąc się pochwalić świetnymi wynikami finansowymi.

Już 17 listopada zadebiutuje nowa gra śląskiego studia, które postanowiło udostępnić fragment rozgrywki z VR-owej przygody w świecie Warhammera. To dobra okazja, aby samodzielnie przyjrzeć się walce, korzystaniu z magii oraz rozwiązywaniu zagadek.

Przeczytaj też: Wczesny Dostęp Battlefield 2042 rozpoczął się! Kto może już sprawdzić nową grę EA i DICE?

Przy tej okazji dowiedzieć się mogliśmy, że rok do roku spółce udało się wygenerować wzrost zysków netto aż o 83%, co przy 3,4 milionach złotych jest świetnym rezultatem. W końcu flagowa produkcja zagości na rynku dopiero za kilka dni!

Największy pod wieloma względami projekt będzie miał za zadanie porwać rynek VR-owy, udowadniając klasę studia oraz zaangażowanych w produkcję pracowników, pośród których 25. najistotniejszych i oferujących największy wkład zostanie dodatkowo nagrodzona.

Fani uniwersum Warhammera, dysponującymi goglami będą mogli umilić sobie szczególnie mocno czas oczekiwania na przesuniętą premierę innej gry w ramach tego IP - Total War Warhammer 3.

Stabilnymi wynikami zamykamy pierwsze trzy kwartały br. Dynamika naszych przychodów jest ściśle skorelowana ze sprzedażą gier z naszej serii The Wizards, która od początku zdobywa rzeszę fanów. Od stycznia do września 2021 roku nasze przychody zwiększyły się r/r o 66 proc., osiągając 3,4 mln zł. Jeśli chodzi o sam trzeci kwartał, przychody wyniosły 0,8 mln zł, co dało nam wynik zbliżony do analogicznego okresu w 2020 roku – mówi Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio. – Co ważne trzy kwartały 2021 roku przyniosły nam 1,5 mln zysk. Ostatni kwartał także dał nam zarobić – komentuje Szaflik.

Liczymy na sukces sprzedażowy Tempestfall, który mam nadzieję pozytywnie wpłynie na wyniki finansowe Carbon Studio w najbliższych kwartałach. Jednak to Oculus Quest jest dla nas najważniejszą platformą. Premiera gry w tej odsłonie odbędzie się w perspektywie kilku miesięcy – komentuje Błażej Szaflik. – To właśnie z tej platformy uzyskujemy największe przychody – dodaje..

Program motywacyjny jest skierowany przede wszystkim do naszych kluczowych pracowników w celu zmotywowania ich do pracy nad naszymi wspólnymi projektami, ale także jest dobrą kartą przetargową, jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych pracowników. – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio. - Pomimo nazwy, program jest skierowany do osób, które są w naszym zespole kluczowe - albo ze względu na pełnioną funkcję albo ze względu na wkład jaki wnoszą do projektów. –

 

Warhammer Age of Sigmar Tempestfall ma się ukazać 17 listopada 2021 roku na goglach wirtualnej rzeczywistości na komputery osobiste - Valve Index, Oculus Rift, HTC Vive oraz Windows Mixed Reality. 

Karta na Steam

Carbon Studio S.A. obecne jest na parkiecie NewConnect. Spółka ogłosiła, że planuje przenieść akcje spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w 2021 roku.

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacje prasowe

Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners