Tamer Adas | 1 września 2021, 06:00
Warhammer Age of Sigmar Tempestfall, największa gra polskiego studia Carbon Studio, niestety zaliczy opóźnienie, w wyniku którego gra zadebiutuje....
Potencjalny VR-owy hit z Polski niestety nie zdąży zadebiutować w czasie, ostatecznie przesuwając się na okres czwartego kwartału 2021 roku. Twórcy chcą w tym czasie doszlifować, rozgrywkę aby zagwarantować najlepsze doznania.
Zapoznaj się również z: Alice Trapped Beyond Wonderland, przygodowa gra, w której czas działa na naszą korzyść, zadebiutowała
Przy okazji możliwe było między innymi zaimplementowanie ulepszonego systemu bloku, opartego w większej mierze na uwagach społeczności graczy.
Obecnie rozpoczął się zamknięte testy pierwszych etapów, mające zagwarantować podstawy do jeszcze głębszego udoskonalania zabawy oraz miasta, w którym toczyć się będzie akcja.
Wśród planowanych jeszcze dodatków znalazł się między innymi zmodyfikowane systemy nagród oraz rozwoju postaci.
Warhammer Age of Sigmar Tempestfall ma się ukazać w czwartym kwartale 2021 roku na goglach wirtualnej rzeczywistości na komputery osobiste, Oculus Quest oraz Oculus Quest 2.
Carbon Studio S.A. obecne jest na parkiecie NewConnect. Spółka ogłosiła, że planuje przenieść akcje spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w 2021 roku.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu