Tamer Adas | 26 kwietnia 2021, 12:15
Ujawniono grę Serum, We Are The Caretakers trafiło do Wczesnego Dostępu, odbyła się premiera MasterLiquid ML 350 Ilusion. Więcej w Krótkie Info!
W ramach Wczesnego Dostępu na Steam zagościło We Are The Caretakers, czyli najnowsza propozycja Heart Shaped Games. Gracze mogą się zapoznać z atrakcyjnym tytułem łączącym RTS-a i RPG-a.
Serum to nowo zapowiedzianą propozycja studia Game Island S.A., należącego do grupy The Dust S.A. (znane z powstającej gry Ja, Inkwizytor). NAsz protagonista jest zainfekowany śmiertelnym wirusem, a tytułowe serum to jedyna szansa na zapewnienie sobie czasu do ucieczki z tajemniczego świata.
Carbon Studio (twórcy nadchodzącego Warhammer Age of Sigmar Tempestfall) zanotował dwukrotny wzrost szacunkowych przychodów netto w samym pierwszym kwartale 2021 roku.
Miniony kwartał był bardzo dobrym okresem w działalności Carbon Studio. Udało nam się wypracować o 93 proc. wyższy wynik szacunkowych przychodów netto w porównaniu do tego okresu z ubiegłego roku. Tym samym, realizujemy, zgodnie z założeniami, strategię oraz ambitny plan rozwoju spółki. Cieszymy się, że nasze zaangażowanie w projekty przekłada się na coraz większe zainteresowanie graczy naszymi tytułami. W minionym czasie sprzedaż The Wizards Dark Times na platformach PC VR - Oculus Rift, Valve Index i HTC Vive była dla nas bardzo satysfakcjonująca. Liczymy, że przenośna wersja VR-owa również odniesie sukces komercyjny – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio. – Obecnie intensyfikujemy działania marketingowe, związane z promocją naszych produkcji. Niedawno zaprezentowaliśmy nowy zwiastun naszego największego projektu Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Naszym celem jest premiera gry latem br. na platformach PC VR i Oculus Quest – dodaje Karolina Koszuta.
Prace nad naszą VR-ową propozycją Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall idą zgodnie z planem. Aktualnie prowadzimy beta testy, a wkrótce chcemy zaprezentować graczom fragmenty trailera z rozgrywki. Premierę tytułu na platformach Oculus i Steam planujemy latem bieżącego roku. Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall to pełna emocji gra w wirtualnym świecie, która mamy nadzieję, spodoba się graczom. W rozgrywce czeka na nich wiele różnorodnych wyzwań od wymagającej walki, po immersyjne rzucanie zaklęć – mówi Karolina Koszuta.
Zapoznaj się także z: Data Gas Station Simulator Early Days. DRAGO entertainment ogłosiło debiut prologu!
My Hero Academia The Strongest Hero, czyli ciekawa gra RPG stawiająca na atrakcyjną adaptację mangi, kierującej się na urządzenia mobilne. Tytuł w maju będzie dostępny w Europie.
Nvidia zaprezentowała dwie nowe karty graficzne - NVIDIA RTX A5000 i NVIDIA RTX A4000. Oba modele opracowane zostały z myślą o profesjonalistach, a PNY będzie miało swoje modele w tym segmencie.
W czwartek odbyła się premiera wodnego chłodzenia MasterLiquid ML 350 Ilusion, stawiający na efektowny design, wysoie osiągi oraz świetną kulturę pracy.
Przeczytaj również: Trzeci sezon Call of Duty: Warzone i Call of Duty: Black Ops Cold War z Verdanskiem z 1984 roku!
MISSION TO MARS AR to wyjątkowa aplikacja opracowana z myślą o misji na Marsa. Jest ona na tyle znana i ceniona, że Webby Awards zdecydowała się nominować projekt Immersion VR do swojej nagrody!
Cieszymy się, że nasze projekty spotykają się z coraz większym uznaniem za granicą. MISSION TO MARS AR to kolejna aplikacja Immersion, która otrzymuje nominację do prestiżowej nagrody Webby. Co więcej, był to rekordowy rok dla organizatorów, podczas którego otrzymali aż 13 500 zgłoszeń z ponad 70 krajów z całego świata – mówi Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion. – Tym większym powodem do zadowolenia jest to, że MISSION TO MARS AR znalazł się w ścisłej czołówce projektów w tak konkurencyjnym roku i może teraz walczyć o najwyższe laury – dodaje Piotr Baczyński.
Szachy wciąż radzą sobie bardzo dobrze w Polsce, co najlepiej odwzorowuje aplikacja Szachy, która jedynie w lutym została pobrana w liczbie 1,1 miliona osób!
W naszym przypadku istotną rolę odegrała nie tylko popularność serialu, ale również fakt, że na początku listopada wprowadziliśmy możliwość gry online z drugą osobą - wybraną losowo spośród osób korzystających w tym samym czasie z aplikacji, a zatem chętną i gotową do potyczki szachowej. Wcześniej użytkownicy mogli wybierać tylko pomiędzy grą ze znajomym, czyli wysłać zaproszenie do gry do konkretnej osoby, wybierając spośród kontaktów w książce telefonicznej, albo sztuczną inteligencją, bazująca na silnikach szachowych różnej mocy. To bardzo wygodne, szczególnie dla początkujących użytkowników, bo AI dostosowuje się do ich umiejętności i zawsze ma czas grać. Jednak pojedynek z żywym człowiekiem po drugiej stronie dostarcza zupełnie innych wrażeń, co zresztą serial Netflixa świetnie pokazał, więc w tym obszarze faktycznie możemy mówić o jego pozytywnym wpływie - mówi Łukasz Oktaba, założyciel i prezes studia gamingowego Chess & Checkers Games.
Przesadą byłoby uznać, że Netflix przyszedł na gotowe, ale na pewno jego produkcja trafiła na podatny grunt, który przygotowaliśmy wraz z innymi entuzjastami odkrywania na nowo klasycznych gier. Po tym, jak pandemia przemodelowała nasze nawyki w kierunku gier rozumianych nie tylko jako zabawa, ale też trening intelektualny i sposób interakcji ze znajomymi, spodziewałbym się, że szachy będą wciąż na fali i nie będzie takie ważne, czy gra się analogowo, na laptopie czy na smartfonie - ocenia Łukasz Oktaba z Chess & Checkers Games.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu