To trochę jak granie na emocjach dzieci związanych ze swoimi pliszowymi przyjaciółmi dlatego nie podoba mi się to.
Agata Dudek | 7 kwietnia 2018, 12:00
White Lie, to emocjonalna podróż pluszowej zabawki w poszukiwaniu swojej właścicielki, małej dziewczynko o imieniu Emma, stworzona przez Ambize Studio.
Gra rozgrywa się w surrealistycznym świecie wspomnień, w którym wspomniana zabawka, pluszowy królik o imieniu Greg próbuje odszukać swoją właścicielkę, z którą jest bardzo związany, wie, że do niej należy. Jego wędrówka wiąże się z wieloma przeciwnościami, wśród których najważniejsze dotyczy przezwyciężenia przeszłości związanej z Emmą, prowadzącej do poznania prawdy.
Razem z niezwykłym bohaterem ruszamy w podróż po pustym, surrealistycznym świecie, zbudowanym z marzeń i wspomnień zabawki, pokazując lojalność Grega względem jego właścicielki, małej Emmy. Projekt opowiada o życiu i niezwykłych przygodach, które mieli razem, o podróży w kierunku prawdy i wszystkich tego konsekwencjach.
W White Lie gracz natknie się na kilka współistniejących z sobą mechanik. Pierwszą z nich jest zbadanie wspomnień, które stopniowo przywracają odpowiednie pamiątki związane z dziewczynką. Wspomnienia przywołają odpowiednie interakcje, budują także emocje, które pozwolą zrozumieć co czuje bohater. Drugą mechaniką jest eksploracja, w której gracz poznaje wszystkie scenariusze. W świecie tym Greg widzi wspomnienia czasu, wspólnie spędzonych z Emmą chwil, uczy się także naśladowania.
Wszystkie te mechaniki tworzą postęp w grze, są związane z doświadczeniami, które ich łączyły, budowane dzielonymi sekretami, wspólnymi zabawami. Łączą je wspólne chwile, te szczęśliwe i te smutne, rzeczywiste i wypełnione wyobraźnią. Gra chce odkryć na ile Emma zaginęła w świecie Grega.
White Lie stworzona jest w ręcznym, rysunkowym stylu w barwach sepii, a jej kluczowym aspektem jest pokazanie emocjonalnej historii, zbudowanej na więzi i przyjaźni, która nigdy nie powinna się skończyć.
Projekt nie ma jeszcze określonej daty wydania. Obecnie gra zbiera fundusze w kampanii crowfundingowej na Catarse.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [2]:To trochę jak granie na emocjach dzieci związanych ze swoimi pliszowymi przyjaciółmi dlatego nie podoba mi się to.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Jak widać z zapowiedzi, to dosyć nieruchliwa gra.