Masmix | 24 lutego 2015, 15:41
Wiele można było usłyszeć wiadomości o tym, że na konsolach najnowsza gra CDP pójdzie tylko w 30 klatkach na sekundę. Dyrektor artystyczny studia raz na zawsze chce wyjaśnić tą kwestie i odpowiada:
„Nie myślimy w taki sposób. Jeśli masz wizję stworzenia RPG-a, który pozostawi długotrwałe wrażenie, to nie myślisz w kategorii rozdzielczości i ilości klatek. Myślisz o przygodzie, myślisz o żyjących światach i rzeczach, które będziesz mógł zrobić w tym świecie. Aspekty techniczne są trochę drugorzędne, co oczywiście nie oznacza, że nie chcemy, aby grafika była wyśmienita.”
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [1]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Te 30 klatek to mysle ze to jest wina konsoli i przy takiej grafice nie sa w stanie wyciagnac wiecej z konsoli na PC bedzie pewnie inaczej