World of Warships Blitz oficjalnie rozpoczęło świętowanie pierwszego roku na rynku. W związku z tym przygotowano sporo niespodzianek i infografikę.
Wargaming może świętować sukces kolejnej swoje mobilnej produkcji - World of Warships Blitz, która stanowi przeniesienie formuły "statków" na ekrany mobilnych urządzeń.
Dokładnie rok temu rozpoczęła się wielka przygoda, która może się obecnie pochwalić ponad 11 000 000 pobrań i 73 000 000+ bitew (ponad 200 000 dziennie!), Wargaming Mobile w związku z tym do 25 stycznia 2019 roku serwuje graczom nową dawkę codziennych aktywności, za które społeczność będzie mogła odebrać urodzinowy prezent co 12 godzin.
W ramach formuły znajdziemy nie tylko codzienne pudełka z niespodziankami, ale także kolekcjonerskie żetony urodzinowe. Te monety będziemy mogli wydać w specjalnym, urodzinowym sklepie na np.: okręty Tirpitz, West Virginia, Anshan, Leningrad, Mogami i De Grasse. Podczas wybranego, wyróżnionego weekendu (18-21.01) będzie okazja na zdobycie ekstra srebra oraz doświadczenia. Cały tydzień urodzin można również spodziewać się interesujących ofert i zestawów w sklepie.
- Od premiery World of Warships Blitz przeszło długą drogę i jest coraz lepsze. Przez ten czas uruchomiliśmy ligę dla graczy, dodaliśmy 5 nowych nacji z ponad 50 nowymi okrętami. Teraz gracze mogą wybierać z floty ponad 140 okrętów w stosunku do około 90 na starcie w zeszłym roku - mówi Nad Adjir, World of Warships Blitz Senior Product Manager.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu