WRC7 oficjalnie zadebiutowało na rynku, tymczasem dzięki Wydawnictwu Techland możemy lepiej przyjrzeć się realizmowi tejże produkcji.
Twórcy po raz kolejny zdecydowali się prowadzić istotne nowości, o których dokładniej opowiada Rui Soares, inżynier WRC analizując fizykę w growym odpowiedniku WRC. Jego uwagi mogą doskonale Was wprowadzić w atmosferę wyścigów rajdowych, która znacząco różni się tradycyjnego ścigania. To również świetna okazja do poznania kilku wskazówek dotyczących walki o najlepsze czasy na każdym odcinku.
Najnowszą odsłonę miał okazję ograć Kuba Przygoński, który od wielu, wielu lat startuje w wielu zawodach na całym świecie prezentując swoje umiejętności i zdecydowanie doceił pracę studia Klyotonn.
„Seria się rozwija i WRC7 daje to poczucie. Podobają mi się nowe, długie odcinki, a Kruklanki w Rajdzie Polski są po prostu znakomite” - nie ma wątpliwości Kuba Przygoński i przyznaje, że gra studia Kylotonn służy mu jako element przygotowań do rajdów. „Argentyna jest bardzo wymagającym, trudnym rajdem, a Finlandia szybkim. Nad tą różnorodnością twórcy solidnie popracowali i bardzo mi to odpowiada. Właśnie takie są rajdy, świetnie że to wychwycili.” – dodaje Przygoński.
WRC7 jest już dostępne na PS4, XONE oraz PC w polskiej (kinowej) wersji językowej.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu